• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Kall öl

Mi eller Matte åker nästa vecka, hoppas jag. Har ju inte sett dem dansa men dom är såååå tråkiga + om Matte kommer aldrig lära sig dansa.

Richard får åka också, orkar inte med Cecilia!!!!!

• tröllkäringa

Hejar på Säfflepôjken jag

(¯`°?.¸ ღ hÅrDrOcKღ ¸.?°´¯)
  • Guldrosen

Jag hoppas att Mi får vara med länge. Likaså Susann. Jag hoppas att jag är lika frisk och pigg som Susann när jag är 61 år. Mi är en riktigt frisk fläkt tycker jag. Hon har härlig humor. Karl-Petter är helt underbar också. Han är så okonstlad och positiv.

Kall öl: Du har nog missuppfattat lite av Lets dances poäng. Det är en danstävling. Man bedömmer dansen inte om de är tråkiga personer eller om de upplevs jobbiga. Titta på programmet och se hur de dansar.

• Kall öl
    Guldrosen skrev 2008-01-26 12:43:06 följande:
    Jag hoppas att Mi får vara med länge. Likaså Susann. Jag hoppas att jag är lika frisk och pigg som Susann när jag är 61 år. Mi är en riktigt frisk fläkt tycker jag. Hon har härlig humor. Karl-Petter är helt underbar också. Han är så okonstlad och positiv.Kall öl: Du har nog missuppfattat lite av Lets dances poäng. Det är en danstävling. Man bedömmer dansen inte om de är tråkiga personer eller om de upplevs jobbiga. Titta på programmet och se hur de dansar.
    Jag vet, men hon förstör alltid, Cecilia alltså. Och Richard ska ju ändå åka ut eftersom Linda kommer vinna.
  • ict

Hur länge tror ni att Matte klarar sig kvar? Jag tänker på detta med att han inte dansar bra- men, många tycker han är snygg.

• Mamasnest

Jag fattar inte heller vad som ska vara så snyggt med Matte, jag tycker att han ser ut som "the guy next door".
    Cecilia har fruktansvärt jobbig röst men syskonen Da Silva regerar fett!

Trebarnsmamma på heltid
  • Kaxmaja
    Mamasnest skrev 2008-01-26 13:36:41 följande:
    Jag fattar inte heller vad som ska vara så snyggt med Matte, jag tycker att han ser ut som "the guy next door". Cecilia har fruktansvärt jobbig röst men syskonen Da Silva regerar fett!
    Skriver under på de inlägget
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • ict

Iofs tycker jag att det är "kul" att då även de mindre stylade "guy next door" kan ses som snygga (av de som nu tycker det)...än vissa kändisar som kanske inte gör det. Tänker inte ge exempel. Hursom!

Ändock är Matte lite "hypad" tycker jag numera. Känns som att det var mindre skriverier om honom (alls) innan Let´s Dance...men, det kanske är jag som inte läst bara.

Jag fattar inte heller vad som ska vara så snyggt med Matte, jag tycker att han ser ut som "the guy next door". Cecilia har fruktansvärt jobbig röst men syskonen Da Silva regerar fett!
  • Kall öl
     Gör som Angelzezzan, skriver under
Svar på tråden Let`s dance 2008