• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Kaxmaja
    Kall öl skrev 2008-01-26 15:27:12 följande:
    Har ni läst det där om att Matte tycker han är romantisk? Han beskrev sig själv som en romantik-gud eller nåt.
    MOHAHAHA
  • ict

Vart har du läst det? Hmmm...ja...undrar vad han tycker romantik är... Jag gissar att han försöker fiska röster. Eller, det kanske inte är i samband med Let´s Dance du läst det?

Kall öl skrev 2008-01-26 15:27:12 följande:

Har ni läst det där om att Matte tycker han är romantisk? Han beskrev sig själv som en romantik-gud eller nåt.
  • Pyff

Daniel da Silva var bäst igår!! Fatta vad sköööön han är, han bara sopade banan med ALLA. Linda tittade jag knappt på, hon försvann liksom vid sidan av honom.........

Pyff på er!
  • Kall öl
    ict skrev 2008-01-26 15:39:00 följande:
    Vart har du läst det? Hmmm...ja...undrar vad han tycker romantik är... Jag gissar att han försöker fiska röster. Eller, det kanske inte är i samband med Let´s Dance du läst det?Kall öl skrev 2008-01-26 15:27:12 följande:
    Ja, det var nog något med Let's dance, fick en länk av en kompis som brukar håna "marsvinet" ;)
  • Kall öl
    Pyff skrev 2008-01-26 16:35:37 följande:
    Daniel da Silva var bäst igår!! Fatta vad sköööön han är, han bara sopade banan med ALLA. Linda tittade jag knappt på, hon försvann liksom vid sidan av honom.........
    Precis.
  • emzemz

Guess what ladies.. Var ute på Schlagerklubben här i Umeå igår och vem sprang jag på där om inte självaste snyggErik och Danny! De var där privat, var tvungen att fråga Danny vad de gjorde där? Sundsvall fick jag till svar Tog kort med mobilen, hur dåligt som helst, men men, fick ju träffa honom i alla fall

• Kaxmaja
    emzemz skrev 2008-01-27 11:53:14 följande:
    Guess what ladies.. Var ute på Schlagerklubben här i Umeå igår och vem sprang jag på där om inte självaste snyggErik och Danny! De var där privat, var tvungen att fråga Danny vad de gjorde där? Sundsvall fick jag till svar Tog kort med mobilen, hur dåligt som helst, men men, fick ju träffa honom i alla fall
    coolt
  • Kall öl
    emzemz skrev 2008-01-27 11:53:14 följande:
    Ballt!
  • sjuttiosexan

Synd att Richard dansar med Cecilia för jag börjar tycka han är cool. Henne ger jag tyvärr inte mycket för...

Svar på tråden Let`s dance 2008