• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Ramonas

Ahh, missade reprisen iadg.. ska kolla på nätet alla danser.. Vet redan att Tilde åkte ut...

• mammamuuuu2008

Håller med om att Daniel alá Silva är kung på golvet!!!

• PetJA
    sjuttiosexan skrev 2008-01-27 13:02:49 följande:
    Synd att Richard dansar med Cecilia för jag börjar tycka han är cool. Henne ger jag tyvärr inte mycket för...
    Äääh jag tycker han verkar jobbig och provocerande. Men duktig är han ju ändå...
    *de är härliga de små liven*
  • mintchocolate

Själv gillar jag Cecilia. Tycker hon är härlig och har en mysig röst.
    Tycker även att Mi är, som någon annan skrev, en frisk fläkt!
    Gillar även Susanne, vilken härlig kvinna hon verkar vara. Hon sa redan i början av programmet att hon ville det här så mycket, så jag hoppas hon får vara kvar. Dessutom är hon ju duktig.

Sedan ska ju Let´s Dance vara en danstävling, men det är ju ren underhållning. Vilket passar mig utmärkt, då jag gillar K-P och vill ha kvar honom

• Mamma mitt i livet
    Pyff skrev 2008-01-26 16:35:37 följande:
    Daniel da Silva var bäst igår!! Fatta vad sköööön han är, han bara sopade banan med ALLA. Linda tittade jag knappt på, hon försvann liksom vid sidan av honom.........
    Håller med.....han är läcker som tusan oxå! Han vill JAG dansa med...får vänta tills dom ringer o frågan om jag vill vara med nästa år
  • Frk Svår

Karl-Petter på fyran nu (Efter 10). Han är ju grymt charmig och söt. Man blir nästan lite kär

• SandyL

hihi jag tittar med...han e söööt!

Frk Svår skrev 2008-01-31 10:56:52 följande:
    Karl-Petter på fyran nu (Efter 10). Han är ju grymt charmig och söt. Man blir nästan lite kär
  • Squeezetoy

Håller med, man blir liksom lite kär i den charm-killen! Han är ju bara såååå söt. Buspojke.

• SandyL

han måste väl ha lätt att hitta tjej nu eller?! hoppas han hittar en bra tjej.

• mickans

Hej, hoppas det fins plats för en lets dans fan till

Mina favoriter är Mat Tina myket för jag älskar hennes partner oxå så de är mitt favvopar. Sedan blan killarna så har jag han motorcrosskillen ( glömt namnet ) å hans prtner är för glad å härlig hon me

Svar på tråden Let`s dance 2008