• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Pyff

Nu kommer jag skrika för jag är förbannad: HUR ÄNDA IN I HÄLLEFLUNDRA KUNDE TONY FÅ MER POÄNG ÄN DANNY I SALSAN!!!???? Tony såg ju helt onaturlig ut och tog 3 meter långa steg medans Danny såg ut som han inte gjort annat än dansat salsa hela sitt liv!! Skärpning Juryn!

Pyff på er!
  • Kaxmaja
    Pyff skrev 2008-03-14 21:18:55 följande:
    Nu kommer jag skrika för jag är förbannad: HUR ÄNDA IN I HÄLLEFLUNDRA KUNDE TONY FÅ MER POÄNG ÄN DANNY I SALSAN!!!???? Tony såg ju helt onaturlig ut och tog 3 meter långa steg medans Danny såg ut som han inte gjort annat än dansat salsa hela sitt liv!! Skärpning Juryn!
    Juryn gillar ju inte DANNY
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Bevabus

håller helt med...jag tycker båda dom skulle ha haft högre poäng. men danny skulle ändå haft mycke högre än tony..
    fattar inte varför dom är så hårda mot danny.jag är dansare själv och danny var ju jättebra!

Pyff skrev 2008-03-14 21:18:55 följande:
  • Bevabus

Men om den där juryn var professionell så skulle dom inte gå efter vad dom tycker om honom personligt eller vad dom tyckt om honom förr. Dom ska ta poängen på DÄR och DÅ. Jag vet att dom här är väldigt duktiga domare på andra tävlingar (i allafall Tony) så det är väldigt synd hur dom behandlar Danny

Kaxmaja skrev 2008-03-14 21:20:06 följande:
    Juryn gillar ju inte DANNY
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2008-03-14 21:22:31 följande:
    Men om den där juryn var professionell så skulle dom inte gå efter vad dom tycker om honom personligt eller vad dom tyckt om honom förr. Dom ska ta poängen på DÄR och DÅ. Jag vet att dom här är väldigt duktiga domare på andra tävlingar (i allafall Tony) så det är väldigt synd hur dom behandlar Danny
    bara førsta veckan då de sa att de spelar ingen roll vilka poäng vi ger dig du kommer vara kvar ändå för alla tjejer røstar på dig.
  • giftgrodan

man färgas väl lätt åt båda hållen, jag menar, ni som gillar Danny kanske tycker att han är liiite bättre än vad han är också? Jag vet inget om dans, så jag har svårt att kommentera något alls

• emzemz

Vad fina de var.. gillar den låten med mycket!

• Kaxmaja
    giftgrodan skrev 2008-03-14 21:24:13 följande:
    man färgas väl lätt åt båda hållen, jag menar, ni som gillar Danny kanske tycker att han är liiite bättre än vad han är också? Jag vet inget om dans, så jag har svårt att kommentera något alls
    Ja de e klart de e så. Jag kan INGENTING om dans men jag e jäkligt bra på att tycka ändå
  • Bevabus

Jag som vet nåt om dans kan säga att Dannys vals var stensäker och han hade en underbar hållning medan KP skakade runt som ett asplöv Dom är båda väldigt charmiga

giftgrodan skrev 2008-03-14 21:24:13 följande:
Svar på tråden Let`s dance 2008