• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Bevabus

hahaha :P

Kaxmaja skrev 2008-03-14 21:25:21 följande:
    Ja de e klart de e så. Jag kan INGENTING om dans men jag e jäkligt bra på att tycka ändå
  • emzemz

Tycker K-P är urcharmig och vill att han ska vara kvar, men å andra sidan vill jag inte att han ska vara kvar för han är ju inte tillräckligt bra på att dansa..

• giftgrodan

undrar hur många röster de får in... lite rädd att folk ska glömma rösta på tina och tony :o

• Kaxmaja
    Bevabus skrev 2008-03-14 21:26:02 följande:
    hahaha :P
    *Jag dansar aldrig nykter någonstans aldrig inte en chans att jag dansar nykter*
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Bevabus

Men shit då...Tony fick verkligen LETA efter fel hos Dannys vals så han påpekade att han lutade huvudet lite för mycket åt vänster...lågt.

Han kunde inte bara säga massa positivt som han gjort till flera andra par under den här tiden?

• Kaxmaja
    Bevabus skrev 2008-03-14 21:27:27 följande:
    Men shit då...Tony fick verkligen LETA efter fel hos Dannys vals så han påpekade att han lutade huvudet lite för mycket åt vänster...lågt. Han kunde inte bara säga massa positivt som han gjort till flera andra par under den här tiden?
    Ja de lät verkligen nørdigt
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • emzemz
    Kaxmaja skrev 2008-03-14 21:25:21 följande:
    Ja de e klart de e så. Jag kan INGENTING om dans men jag e jäkligt bra på att tycka ändå
    Haha! Missade det där inlägget! Du fick mig till skratt, nu ska jag se på Magnus!! Woohoo
  • Pyff
    giftgrodan skrev 2008-03-14 21:24:13 följande:
    man färgas väl lätt åt båda hållen, jag menar, ni som gillar Danny kanske tycker att han är liiite bättre än vad han är också? Jag vet inget om dans, så jag har svårt att kommentera något alls
    Alltså, jag gillar ALLA paren som är kvar, men idag var det RÄTT uppenbart att Danny var bättre än Tony. I buggen var det svårare tycker jag, visst är Tina tekniskt sett rätt mycket bättre än K-P, men INGEN gör mig så glad som K-P när han dansar
    Pyff på er!
  • Bevabus

oj just jäklar! dom ja!! :O:O:
    har lagt tre röster på Danny nu för att ha kvar honom till nästa vecka men Tina SKA ju vinna!

giftgrodan skrev 2008-03-14 21:26:46 följande:
    undrar hur många röster de får in... lite rädd att folk ska glömma rösta på tina och tony :o
Svar på tråden Let`s dance 2008