• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2008-03-14 21:07:30 följande:
    No mercy *fniss*Faktum är att Danny och Jag just snackade över telefon!Han sa "Hej det här är Danny! Tack för din UNDERBARA röst. Puss o kram"..som sagt, vi planerar bröllopet redan..
    ända anledningen till att vi inte redan e gifta är ju att jag e här i Norge medans han måste vara i Sthlm nu när lets dance spelas in
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • elegi
    Bevabus skrev 2008-03-14 21:07:30 följande:
    No mercy *fniss*Faktum är att Danny och Jag just snackade över telefon!Han sa "Hej det här är Danny! Tack för din UNDERBARA röst. Puss o kram"..som sagt, vi planerar bröllopet redan..
    Är rädd för att förstöra för dig men tror inte du är den ende han sagt så till
    Alexandra 7 år (astma & laktos), Sebastian 4½ år (astma,laktos,soja,ägg)
  • Sexymala

Tack för svar!! Man vet ju aldrig, efter förra årets par så tror man j uatt alla blir ihop..

• Bevabus

Aa han nämnde nåt om det till mig...
    Han tyckte det var lite väl långt att åka men du kanske vill komma på bröllopet ändå? eller det kanske blir lite obekväm stämning då? hm..

Kaxmaja skrev 2008-03-14 21:09:52 följande:
    ända anledningen till att vi inte redan e gifta är ju att jag e här i Norge medans han måste vara i Sthlm nu när lets dance spelas in
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2008-03-14 21:12:46 följande:
    Aa han nämnde nåt om det till mig...Han tyckte det var lite väl långt att åka men du kanske vill komma på bröllopet ändå? eller det kanske blir lite obekväm stämning då? hm..
    Jag ska till sthlm på torsdag så jag tar med mig honom tillbaka på måndag då vi åker hit igen.
  • Bevabus

Påstår du att min älskling är otrogen!?!? :-O nä nu jäklar.. Danny ska få höra ett o annat ord nästa gång jag ser honom! *hmf*

elegi skrev 2008-03-14 21:09:56 följande:
    Är rädd för att förstöra för dig men tror inte du är den ende han sagt så till
  • Bevabus

Nej nej lilla gumman, nu har du missuppfattat allt. Jag och Danny reser tillsammans med Malin till Spanien på Söndag. Ska testa rytmerna lite på salsa-klubbarna där Fasen bara att han måste släpa med sig den där Malin överallt bara för att dom måste öva...Fast hon vill ju visserligen hellre vara hemma med snygg-Erik

Kaxmaja skrev 2008-03-14 21:13:40 följande:
    Jag ska till sthlm på torsdag så jag tar med mig honom tillbaka på måndag då vi åker hit igen.
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2008-03-14 21:15:36 följande:
    Nej nej lilla gumman, nu har du missuppfattat allt. Jag och Danny reser tillsammans med Malin till Spanien på Söndag. Ska testa rytmerna lite på salsa-klubbarna där Fasen bara att han måste släpa med sig den där Malin överallt bara för att dom måste öva...Fast hon vill ju visserligen hellre vara hemma med snygg-Erik
    ha ha ha
  • Bevabus

Skämt åsido
    Han är bra underbar den där killen *hihi*

Kaxmaja skrev 2008-03-14 21:16:16 följande:
    ha ha ha
Svar på tråden Let`s dance 2008