• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • JFL

*PÖSSSSSSS* på pankis!! HAr du det kul? I vilket land befinner du dig?

ღTårtJennyღ
  • Ankmor
    Pannkakan skrev 2008-01-08 23:10:18 följande:
    Är det helg som är aktuellt?Tror barnen börjar skolan runt den helgen, så för mig kan det vara lite tjorvigt, men kan gå med lite planering. Sen är ju datum nära efter barnbidrag, löning och liknande alltid bra.
    Spelar ingen roll för min del - jag har semester alternativt kan jag säkert ta ledigt.
    Flexibelt jobb vettu
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • Pannkakan
    JFL skrev 2008-01-08 23:10:28 följande:
      *PÖSSSSSSS* på pankis!! HAr du det kul? I vilket land befinner du dig?
    Det är lite hemlis... Inboxar dig ja...
    Jepp, har det superbra.
    .: Reality bites - vill inte, orkar inte, har inte lust :.
  • JFL
    Pannkakan skrev 2008-01-08 23:10:18 följande:
    Är det helg som är aktuellt?Tror barnen börjar skolan runt den helgen, så för mig kan det vara lite tjorvigt, men kan gå med lite planering. Sen är ju datum nära efter barnbidrag, löning och liknande alltid bra.
    det måste nog vara helg. Annars jobbar jag nog...
    runt 33 funkar kanske
    ღTårtJennyღ
  • Tussa76

*fniss* Kom ni överrens om något som verkar passa de flesta bra, så kör vi på det! Jag har ju ingen aaaaning om någonting ännu... mer än att vi förmodligen får tillträde till huset i Juni! Vet inte när jag får semester, men gissar på Juli någon gån.. spelar egentligen inte så stor roll, eftersom jag är ledig ganska mycket iallafall! Helg eller vardeg har inte heller någon betydelse... men OM det blir utanför sambons semester får vi sköta all markservice själva på vardagarna inkl mina vildar!

Men vecka 31 då?

• Pannkakan
    Tussa76 skrev 2008-01-08 23:17:08 följande:
    *fniss* Kom ni överrens om något som verkar passa de flesta bra, så kör vi på det! Jag har ju ingen aaaaning om någonting ännu... mer än att vi förmodligen får tillträde till huset i Juni! Vet inte när jag får semester, men gissar på Juli någon gån.. spelar egentligen inte så stor roll, eftersom jag är ledig ganska mycket iallafall! Helg eller vardeg har inte heller någon betydelse... men OM det blir utanför sambons semester får vi sköta all markservice själva på vardagarna inkl mina vildar! Men vecka 31 då?
    Gaaah!!! Skräms inte.
  • Pannkakan

Vart tog ni vägen dårå? Vaffö'? Vaffö'? (Rumpnisse dialekt)

• Tussa76

Jag är på jobbet, så jag var ju tvungen att "försvinna" en stund när de ringde efter mej... Det är ju för bedrövligt att man inte ska få surfa ifred på arbetstid!! Cool

LOVAR att inte skrämmas sådär igen... men du vet, varannan vecka har jag "bara" en vilde hemma!

• Pannkakan

Ja, visst är det. Vad oförskämt att avbryta avancerat, viktikt pladder.

Nu är de äntligen klara här och om vi inte går nu kommer de bara komma på mer att göra.
    Vi höres. God natt!

• Solaika

Hej på er! Skolan idag igen.. jag vill ha tillbaka mitt internet!!!

Vilken vecka det blir i sommar spelar mig inte så stor roll. Bara jag vet det innan så jag kan meddela sommarjobbet när jag inte kan jobba. Första helgen i augusti tyckte jag låter rätt bra.. om jag räknat rätt så borde jag vara ledig den helgen utan problem. Jobbar ju varannan helg hela somrarna typ.. o eftersom jag måste vara ledig första helgen i juli så blir jag ledig första helgen i augusti oxå. Det är vecka 31 iaf.

Tussa - vildar är ju bara hääärliga Tycker jag nu när jag inte har några egna iaf

*STOR PUSS PÅ PANNKIS*

Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
Svar på tråden Sockerpullornas tråd