Sockerpullornas tråd

Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
Välkomna in

*PÖSSSSSSS* på pankis!! HAr du det kul? I vilket land befinner du dig?
*fniss* Kom ni överrens om något som verkar passa de flesta bra, så kör vi på det! Jag har ju ingen aaaaning om någonting ännu... mer än att vi förmodligen får tillträde till huset i Juni! Vet inte när jag får semester, men gissar på Juli någon gån.. spelar egentligen inte så stor roll, eftersom jag är ledig ganska mycket iallafall!
Helg eller vardeg har inte heller någon betydelse... men OM det blir utanför sambons semester får vi sköta all markservice själva på vardagarna inkl mina vildar!
Men vecka 31 då?
Vart tog ni vägen dårå? Vaffö'? Vaffö'? (Rumpnisse dialekt)
Jag är på jobbet, så jag var ju tvungen att "försvinna" en stund när de ringde efter mej... Det är ju för bedrövligt att man inte ska få surfa ifred på arbetstid!!
LOVAR att inte skrämmas sådär igen... men du vet, varannan vecka har jag "bara" en vilde hemma!
Ja, visst är det. Vad oförskämt att avbryta avancerat, viktikt pladder.
Nu är de äntligen klara här och om vi inte går nu kommer de bara komma på mer att göra.
Vi höres. God natt!
Hej på er! Skolan idag igen.. jag vill ha tillbaka mitt internet!!!
Vilken vecka det blir i sommar spelar mig inte så stor roll. Bara jag vet det innan så jag kan meddela sommarjobbet när jag inte kan jobba. Första helgen i augusti tyckte jag låter rätt bra.. om jag räknat rätt så borde jag vara ledig den helgen utan problem. Jobbar ju varannan helg hela somrarna typ.. o eftersom jag måste vara ledig första helgen i juli så blir jag ledig första helgen i augusti oxå. Det är vecka 31 iaf.
Tussa - vildar är ju bara hääärliga Tycker jag nu när jag inte har några egna iaf
*STOR PUSS PÅ PANNKIS*