• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Solaika

hihi.. va söta ni är *fnittrar i bakgrunden*

Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • MariaX m 2
    UWO BaraJag skrev 2008-01-04 13:51:49 följande:
    NÄÄÄ!! Nu jäklar! Åh, vad sotis jag blev nu!! Vilken kurs är det? *fortfarande äckligt sotis*
    Det är lite pinsamt egentligen men jag vet faktiskt inte Vet bara att det är Alan Dunn som håller den och att jag svävar på små moln över att få gå den!! Han är bara bäst på sockerblommor!!!
    Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • UWO BaraJag
    MariaX m 2 skrev 2008-01-04 13:56:20 följande:
    Det är lite pinsamt egentligen men jag vet faktiskt inte Vet bara att det är Alan Dunn som håller den och att jag svävar på små moln över att få gå den!! Han är bara bäst på sockerblommor!!!
    Åh andra sidan räcker ju faktiskt den infon för att ha ursäkt att gå kurs, eller hur?
    Så sätter du dig på ett cafe nånstans och bjuder dig själv på te... (Thåström)
  • Stellamum
    MariaX m 2 skrev 2008-01-04 13:56:20 följande:
    I kungälv? Jag är sååå sugen jag med...
  • JFL

Maria: Den är fantstisk. JAg fattar inte hur du orkar, de är perfekta buketterna. Du är superduktig

ღTårtJennyღ
  • MariaX m 2
    UWO BaraJag skrev 2008-01-04 14:57:36 följande:
    Åh andra sidan räcker ju faktiskt den infon för att ha ursäkt att gå kurs, eller hur?
    Jaa det tycker jag med Fast nu har jag skickat ett mail och frågat Tårtdecor iaf

JFL - Tack så mkt !! Jag får energi av att sitta med blommorna, här hemma är det annat som stjäl energi... De är igång och bråkar just nu som bäst... sötnosarna 
  • MariaX m 2
    JFL skrev 2008-01-05 10:25:43 följande:
    Maria: är du föräldraledig?
    Näe, pluggar till lärare sen i höstas. Du menar om jag har tid på dagarna ?
  • Tussa76

Återigen, MariaX, du är fantastisk! Jag tappar hakan varje gång du visar en ny bukett! Blir liiiite avis också, för jag vill också kunna! Räcka ut tungan Så nu har jag och Ankmor anmält oss till några kurser i vår, och min SF-bok är äntligen beställd! TACK för inspirationen!!

Kul att så många vill komma och leka med mej i sommar! Jag tror vi satsar på Augusti någon gång, om det passar alla? För då borde vi vara skapligt färdigflyttade iallafall!
    Om ni har förslag redan nu på bra datum, eller funkar-absolut-inte-datum, så hojta! Är ju aldrig för tidigt att boka in sådant i almenackan!

Just nu blir det inte mycket av varken tårttid eller datortid, eftrsom vi har dragit igång med tillfixningen av lägenheten, så den blir säljbar! Så nu målas, tapetseras, lägga golv och spikas lister varje ledig stund! Men jag försöker hinna med att hålla ett halvt öga på er också, även om jag inte skriver så mycket.

Krmar till alla som vill ha, behöver, eller båda delarna!

• Ankmor
    Tussa76 skrev 2008-01-05 17:45:19 följande:
    Återigen, MariaX, du är fantastisk! Jag tappar hakan varje gång du visar en ny bukett! Blir liiiite avis också, för jag vill också kunna!  Så nu har jag och Ankmor anmält oss till några kurser i vår, och min SF-bok är äntligen beställd! TACK för inspirationen!!Kul att så många vill komma och leka med mej i sommar! Jag tror vi satsar på Augusti någon gång, om det passar alla? För då borde vi vara skapligt färdigflyttade iallafall! Om ni har förslag redan nu på bra datum, eller funkar-absolut-inte-datum, så hojta! Är ju aldrig för tidigt att boka in sådant i almenackan! Just nu blir det inte mycket av varken tårttid eller datortid, eftrsom vi har dragit igång med tillfixningen av lägenheten, så den blir säljbar! Så nu målas, tapetseras, lägga golv och spikas lister varje ledig stund! Men jag försöker hinna med att hålla ett halvt öga på er också, även om jag inte skriver så mycket.Krmar till alla som vill ha, behöver, eller båda delarna!
    *peppar*

Heja på! Jobba på!
    Vi vill ju komma på träff i ditt nya kök till sommaren!
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
Svar på tråden Sockerpullornas tråd