Ni som ätit trombyl mot mf
Hur länge åt ni trombyl? Hela graviditeten eller till en viss v, och varför ? Hur stor dos åt ni?
Undrar det då jag ska äta trombyl vid nästa graviditet.
Hur länge åt ni trombyl? Hela graviditeten eller till en viss v, och varför ? Hur stor dos åt ni?
Undrar det då jag ska äta trombyl vid nästa graviditet.
S80: Har jag rätt i att Lucinakliniken är en utredningsklinik och inte en IVF klinik?
Hjärtesjälen: Den ligger i Stockholm.
Jag funderar själv på att ta en del prover där. Jag har ju haft två bekräftade och ett icke-bekräftat MF. Men ingen utredning eftersom jag har antagit att det är min ålder som spökar (41-42 år vid MF).
Hjarteschalen: Lucinakliniken brukar inte svara på mail, jag ringde tillslut. Så vill du ha hjälp så ring för då var det inga problem alls.
Primerose: Ja Lucina är en ´klinik för utredningar men jag tror att de även kan medverka vid distansstimuleringar om jag inte förstått det hela fel.
Centurion : det ska ligga under 4 har jag för mig så jag ska äta trombyl vid nästa graviditet till v 12+0. Ska du få någon behandling?
Hjartesjalen: Lucina ligger i stockholm.
Primrose: Ja jag tror att dom bara håller på med utredningar, men du kan ju alltid ringa och fråga.
S80: Jag har fått trombyl utskrivet och det ska jag äta konstant om det blir så att vi försöker igen. Jo jag tror Dr B sa 4.5 åt mig.
Tack for all infon! Jag undrar, vad for test ska jag fraga efter att fa gora om jag vill veta om jag ska ata Trombyl el liknande?
Eftersom det inte verkar som om alla lakare gor denna undersokning.
Jag har TNF-alfa och APC-resistens. Någon av er som har båda? Jag ska börja äta trombyl nu och sen vid ivfbehandling ska jag ta Fragminsprutor.
Jag åt Trombyl under hela graviditeten pga misstänkta antikroppar.
Ja, jag funderar pa, varfor bara tex ata dom under vissa veckor, tank om man far en propp el sa senare, varfor anser inte dom flesta lakare att man ska ata dom hela tiden tro?
Nagon har inne som vet o hort att det e bra med Trombyl om man har endo, om man skulle ha missfallsrisk for den sakens skull?
& kan det vara farligt o kan man famissfall, lat saga att dom inget test gor o man ater babyasperin sjalv en om dagen eller en varannan dag el sa, kan det i sig gora sa att man kan fa missfall, vad tror ni tjejer??
Glitter: hur mycket är din TNF-alfa?
APC resistent? Vad gjorde du alanys på så att veta det? Jag vet inte om min APC med min TSN-alfa är 9.1.
TSO = 36000* (antikroppar) och en del annan. //Kram