• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-20 16:48:54 följande:
    japps en helt okej helg. Man piggar upp psyket lite iaf med sex. söndagar är bra trista även om man är kristen. Går ju inte i kyrkan heller.. men kvällen är så kort. kram
    Ja söndagar brukar vara trista!
    Har passat på att städa lite eftersom jag inte kan roa mig på samma sätt som du
  • oxle bo

nu är jag proppmätt..
    har ätit kykling sallad mmmm
    var nere på stan förut o shopa lite..
    alltid kul o bräna lite pengar

• oxle bo

hej hej nu ska jag snart till jobbet..alltid lika kul.

i morgon ska jag till doctorn,det börjar bli nervöst..
    tänk om jag inte får börja med prego nu..
    massor av tankar snurar runt i huvudet.

• Wilma00

aj aj aj.. uvi...
    tack för sexet tror jag.
    Började iaf idag. suck.. kissenödig jämt, kommer nån droppe när jag kissar, sen lika kissenödig, gör lite ont när jag kissar.. Var tre år sen sist jag hade... Efter Robin, så jag brukar inte få det typ. Var på vc och hon sa att jag skulle dricka massa och sen ringa vid åtta i morgon... snyft.. Får väl bo på toan nu.
    Var i stan och det var outhärdigt att åka hem med bussen... isch. Panik liksom. Köpte svartvinbärssaft Festis. Vill ha medicin nuuuuuuu. får nog i morgon. Förra gången då sved det inte när jag kissade utan gjrode ont i njurarna istället. Har iof haft sex i helgen men jag brukar ju inte få uvi så lätt... bläääääää
    kram tjejer.

• 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-21 15:25:04 följande:
    aj aj aj.. uvi... tack för sexet tror jag. Började iaf idag. suck.. kissenödig jämt, kommer nån droppe när jag kissar, sen lika kissenödig, gör lite ont när jag kissar.. Var tre år sen sist jag hade... Efter Robin, så jag brukar inte få det typ. Var på vc och hon sa att jag skulle dricka massa och sen ringa vid åtta i morgon... snyft.. Får väl bo på toan nu. Var i stan och det var outhärdigt att åka hem med bussen... isch. Panik liksom. Köpte svartvinbärssaft Festis. Vill ha medicin nuuuuuuu. får nog i morgon. Förra gången då sved det inte när jag kissade utan gjrode ont i njurarna istället. Har iof haft sex i helgen men jag brukar ju inte få uvi så lätt... bläääääää kram tjejer.
    Hade för första ggn UVI förra sommaren på midsommarafton och tyckte det var hemskt.
    Tranbärsjuice och citroner samt en massa vätska skulle tydligen hjälpa och för mig gjorde de det av sig självt.
    Sved inte då men fy för att vara konstant kissnödig alltså.
    Lider med dig gumman!!
  • Wilma00

lite blod tror jag kommer när jag kissar.. usch.. känner mig eländig.. ska åka sen med bilen och handla tranbärsjos. aj. dricker festis svartvinbär så länge nu iaf. tog en panodil sapp. Så jag slipper smärtan lite. Började ju idag. ont i ena äggstocksidan med tror jag.. nä blä. var i stan idag... började mer nu på eftermiddan. tack för omtanken.

• Wilma00

nu var vi inne och jag fick selexid ikväll. Sen kunde det väl vara ett tidigt gravidtecken sa en kompis.. hmmm Nu får jag ju inte börja hoppas för mycket här va.
    kram.

• Mrs  You

Wilma ja vi hoppas det är ett tidigt graviditets tecken

Det tar tid att skapa mirakel.....
  • Wilma00

Fick åka in och tabletten selexid fick jag och den verkar fort. Mår mycket bättre nu. Behöver inte kissa så ofta. Fast det kommer lite blod än. Ni får hoppas inte jag.. *asg*
    Känner mig lite piggare fast trött... Har ätit lite oxå.
    Konstant kissenödig är inte kul.
    Lite mensvärk känner jag av eller det drar i äggstockarna tror jag... vet inte.. känner mig som ett ?
    Gott å kunna äta utan att tänka toalett. Tur man bara bor 3 mil bort från närmaste akut..
    Fick se provet, och det var mörkblått och basiskt med nitrit i eller vad det är och mörkrosa och jag fick utslag på det mesta. usch. Men nu ska jag bli bra iaf...
    Ville bara skriva av mig. kram tjejer!

• oxle bo

hej hej

nu har jag gestapuran, pregotime o Äl stikor hemma. så nu är jag redo o köra igång..

men grejen är den..
    jag har en liten minimal brun flytning,
    o docktorn tyckte att jag skulle vänta tills den hade försvunit innan jag börjar..
    men jag vill börja nu,tror ni att det är farligt o börja nu?
    kram