• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • oxle bo

hej hej.
    nu är jag hemma igen
    vi åkte förvi affären o köpte godis,kunde inte låta bli..

pyro pyret:det är sant.men jag vill ändå smällta in i mängden,
    jag är något sjukt blyg,så jag blir ganska ofta röd i ansiktet utan anledning o det har gjort att jag inte vill prata med folk.

• Wilma00

jag är smal och kan inte gå upp i vikt. Ät grädde säger dom. blä nä tack vill va nyttig. Jag är oxå jätteblyg men social. Säger mina vänner. hihi... usch tänker på symtom.. blä. dumma jag. Är bara på dag 21 men det går ju framåt ändå. Man ska väl laga lite middag snart kanske. köttbullar får det bli. tråkmat. kram.

• Nork

Halli hallå
    vad har ni hittat på en dag som denna. själv har man varit parkerad i soffan nästan hela dagen, var dock och körde ett pass på gymmmet, så det är jag stolt över. hade kompisar på mat här i går och det blev GANSKA mycket vin som slank ner. så jag trodde att jag inte skulle komma iväg på träningen, men det var helt ok.

nu blir det snart sängen. flyttar från ett ligg läge till ett annat. Härliga söndag!!!

• oxle bo

ledig idag jippi.
    sen blir det jobba hela vecka..

nu har jag en köttgryta på spisen,,mmmm ska få puttra några timmar. den kommer nog vara riktigt god när gubben kommer hem :)

sen ska vi åka o storhandla,börjar bli lite tomt.
    jag kan inte ha toma skåp,dom ska vara fylda så man vat att man har allt o mer där till

Wilma00: dag 21 spänande,vilken dag har du BIM?
    vi vill ha ett +

Billan n: spänade,håller tumarna för dig,när sker det?
    kramar

• 8Viola2
    Nork skrev 2008-01-27 21:16:43 följande:
    Halli hallåvad har ni hittat på en dag som denna. själv har man varit parkerad i soffan nästan hela dagen, var dock och körde ett pass på gymmmet, så det är jag stolt över. hade kompisar på mat här i går och det blev GANSKA mycket vin som slank ner. så jag trodde att jag inte skulle komma iväg på träningen, men det var helt ok.nu blir det snart sängen. flyttar från ett ligg läge till ett annat. Härliga söndag!!!
    [/citat]ledig idag jippi.sen blir det jobba hela vecka..nu har jag en köttgryta på spisen,,mmmm ska få puttra några timmar. den kommer nog vara riktigt god när gubben kommer hem :)sen ska vi åka o storhandla,börjar bli lite tomt.jag kan inte ha toma skåp,dom ska vara fylda så man vat att man har allt o mer där till Wilma00: dag 21 spänande,vilken dag har du BIM? vi vill ha ett +Billan n: spänade,håller tumarna för dig,när sker det?kramar
    Nork:
    Duktigt av dig att vara iväg och träna dagen efter man druckit vin
    Själv så ska jag iväg idag!!

Nyköping:
    Gryta...*suktas* Är det ok om jag bjuder in mig själv på middag ??
    Skönt med en ledig dag.

Jag borde ha ÄL de närmsta dagarna nu så man är inne i mysperioden fast jag känner tyvärr inte mkt för det.
    Gubben är dessutom genomförkyld.
  • oxle bo

själv klart. kom du
    kollar du inte med ÄL stickor?
    nä sex är inte skönt om man inte är sugen..
    vill man bli gravid får man lida pin
    kram

8Viola2 skrev 2008-01-28 14:25:58 följande:
    Nork:Duktigt av dig att vara iväg och träna dagen efter man druckit vin Själv så ska jag iväg idag!!Nyköping:Gryta...*suktas* Är det ok om jag bjuder in mig själv på middag ??Skönt med en ledig dag.Jag borde ha ÄL de närmsta dagarna nu så man är inne i mysperioden fast jag känner tyvärr inte mkt för det.Gubben är dessutom genomförkyld.
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-01-28 15:23:17 följande:
    själv klart. kom du kollar du inte med ÄL stickor?nä sex är inte skönt om man inte är sugen..vill man bli gravid får man lida pin kram
    Jo då jag kollar med stickor och just därför tillsammans med vana kan jag vara ganska så säker på att testerna kommer visa utslag idag eller imorgon
    Hade pos utslag på dag 13 förra månaden.

Vad gott det ska bli...sätter mig i bilen redan nu ...hehe
  • oxle bo

då har du en ganska kort cykel..
    jag brukade få ÄL på dag 18 ,BIM dag 30,31 antar att det blir samma nu..

då tar jag fram en tallrik till..

• 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-01-28 15:42:53 följande:
    då har du en ganska kort cykel.. jag brukade få ÄL på dag 18 ,BIM dag 30,31 antar att det blir samma nu..då tar jag fram en tallrik till..
    Ja alltså jag hade ÄL på dag 17-21 vanligast förut men nu har min cykel förkortats och äl har inträffat på dag 14 och 15 de sista månaderna. Det sägs att det är normalt.
    Kanske har det tagit lång tid efter p-pillren att återfå den rätta rytmen eller så är det enbart naturens gång.
  • Wilma00

Inte så spännande. brukar ha runt 30 dagar... 29-31... Den kommer aldrig försent eller så. suck.
    I morgon ska jag till af och sen till jönköping och träffa andra änglamammor. Det sksa bli trevligt hoppas jag. kram.

oxle bo skrev 2008-01-28 13:10:02 följande:
    ledig idag jippi.sen blir det jobba hela vecka..nu har jag en köttgryta på spisen,,mmmm ska få puttra några timmar. den kommer nog vara riktigt god när gubben kommer hem :)sen ska vi åka o storhandla,börjar bli lite tomt.jag kan inte ha toma skåp,dom ska vara fylda så man vat att man har allt o mer där till Wilma00: dag 21 spänande,vilken dag har du BIM?vi vill ha ett +Billan n: spänade,håller tumarna för dig,när sker det?kramar