• Anonym

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Vad tänder du på som du aldrig skulle vilja berätta för någon?
    Kom igen nu...."hemliga" fantasier...

Jag kan börja.....
    Äldre män/gubbar som blir superkåta av att jag är så mkt yngre..

Detta är fortsättningstråd för ...

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m25529998.html

• Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
  • espresso43

Anonym (oerfaren??)

Mmmm kan knappt bärga mig

Självklart ska jag ta dig hårt....

• Anonym (kåtbock)

Jag hade gärna velat knulla min dotters gudmor på jobbet, bara att dra ned arbetsbyxorna på henne och stoppa in min grova hård kuk i hennes våta rakade fitta medans hon står lutad över databordet.
    Gärna en kompis till oss fick kom in på det lilla kontoret och så hon fick kuk i båda hålen.
    *jäkla vad kåt jag blev blir tvungen att runka nu medans jag läser era hemlisar*

• Anonym (Oerfaren??)

espresso43
    Åh, jag väntar...

Anonym (kåtbock)
    Ja att läsa i den här tråden är beroendeframkallande. Men det har varit lite tyst sista tiden.

Snälla har ni inte fler fantasier!! Jag känner mig såå sugen ikväll.

• Anonym (kåtbock)

Anonym (Oerfaren??)
    Ja visst är det det, men håller med dig att det blev väldigt tyst och tråkit här nu.
    Vad gör du nu medans du väntar på att nån ska skriva något? ;)

• Anonym (Oerfaren??)

Anonym (kåtbock)
    Jag kåtar upp mig genom att läsa trådar i "sex & sånt"... Ibland åker fingrarna ner till min nu ganska våta fitta. (hjälp! skrev jag det där?!)
    Vad gör du själv??

• Anonym (kåtbock)

Det är samma här.
    Blir så otroligt kåt av att läsa andras våta hemlisar.
    När jag inte skriver så är det vänsterhanden som greppar tag om min hård kuk, som för övrigt är nyrakad för...hmm får se nu ca 90minuter sen.
    Jäkligt skönt och greppa tag om den lena pungen och smeka den.
    (Hur känns det där nere?)

• Anonym (tjej25)

Apropå fantasier,hur ska jag få min kille att yttra sina fantasier till mig? Förstår om han har fantasier som inte innefattar mig och att han därför inte vill berätta för mig. Men jag har frågat honom flera ggr om han inte vill "göra nåt" speciellt i sängen (eftersom jag tycker det skulle vara underbart att få uppfylla hans önskningar) men han svarar alltid att han är nöjd och att det är bra.
    Hur ska jag kunna mjölka honom? (Tror nämligen det mest handlar om att han inte "törs" berätta)

• Anonym (nyfiken)

Anonym (tjej25) skrev 2008-02-28 21:44:09 följande:

Apropå fantasier,hur ska jag få min kille att yttra sina fantasier till mig? Förstår om han har fantasier som inte innefattar mig och att han därför inte vill berätta för mig. Men jag har frågat honom flera ggr om han inte vill "göra nåt" speciellt i sängen (eftersom jag tycker det skulle vara underbart att få uppfylla hans önskningar) men han svarar alltid att han är nöjd och att det är bra.Hur ska jag kunna mjölka honom? (Tror nämligen det mest handlar om att han inte "törs" berätta)
    Ett tips är att börja via sms...så har min tunghäfta släppt lite. Vore ju synd om han ite öppnade sig lite...eller så kanske du kan släpa lite på fantasier som inte innefattade honom...
  • Anonym (tjej25)

Sms-knepet har jag redan testat...utan resultat Men får nog ändå försöka några ggr till...

• Anonym (nyfiken)

Anonym (tjej25) skrev 2008-02-29 10:00:14 följande:

Sms-knepet har jag redan testat...utan resultat Men får nog ändå försöka några ggr till...
    Ååh så trist tråkigt...MEn vet du, idag kan du vara lite extra PÅ, skottdagen!!! VÅR dag, en per fyra år....
Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två