• Anonym

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Vad tänder du på som du aldrig skulle vilja berätta för någon?
    Kom igen nu...."hemliga" fantasier...

Jag kan börja.....
    Äldre män/gubbar som blir superkåta av att jag är så mkt yngre..

Detta är fortsättningstråd för ...

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m25529998.html

• Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
  • Anonym (en till)

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 15:46:38 följande:

Sex med tjejer är underbart. Få slicka en tjej tills hon sprutar, bli slickad av en tjej tills jag sprutar, få känna mjuka härliga bröst mot kroppen... Åh så underbart det hade varit nu. =)
    Sssscccht! Säg inte så, måste knipa under bordet :)
  • Anonym (Tjej27)

Åh det är oxå underbart. Få känna en tjej använda sina muskler runt fingrarna när orgasmen kommer.

• Anonym (en till)

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 15:51:13 följande:

Åh det är oxå underbart. Få känna en tjej använda sina muskler runt fingrarna när orgasmen kommer.
    Nu är du inte snäll, jag har inte slickat en kvinna på över 3 år..grrr :)
  • Anonym (Tjej27)

Samma här faktiskt. Här har det gått 2½ år sedan sist. Men kan inte glömma det iaf. =)
    Hon var perfekt. Sprutade som om livet hängde på det.

Bästa tjejen var ändå min flickvän för ca 6 år sedan. Hon sprutade inte, men oj vilka orgasmer. Och hennes tunga gjorde mig galen...

• Anonym (en till)

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 16:06:15 följande:

Samma här faktiskt. Här har det gått 2½ år sedan sist. Men kan inte glömma det iaf. =)Hon var perfekt. Sprutade som om livet hängde på det. Bästa tjejen var ändå min flickvän för ca 6 år sedan. Hon sprutade inte, men oj vilka orgasmer. Och hennes tunga gjorde mig galen...
    Mmm hade också en sån tjej för några år sen. Hon sprutade inte men fick sina första orala orgasmer av mig och den glädjen var den bästa credit jag fått :)

Oj va hon yla...mmm :)
  • Anonym (Tjej27)

Ja, man känner sig verkligen nöjd med tillvaron då lyckats slicka någon till orgasm.
    Att känna hur våt hon blir, sammandragningarna, andningen, stön...

• Anonym (en till)

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 16:15:40 följande:

Ja, man känner sig verkligen nöjd med tillvaron då lyckats slicka någon till orgasm. Att känna hur våt hon blir, sammandragningarna, andningen, stön...
    *stöön* tur jag snart får gå hem till min man och få "nåt" i alla fall :)
  • Anonym (sköningen)

Jag tänder på män som är äldre än mig, hihi är 19 o har vart med några i 30års åldern. Gillar verkligen äldre, det känns liksom lite förbjudet :P

• Anonym (Tjej27)

ja själv är jag hemma redan och har börjat jobba på karln. Han måste pinas lite först några timmar... =)

• Anonym (Tjej27)

Anonym (en till) skrev 2008-02-17 16:36:33 följande:

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 16:15:40 följande:
    *stöön* tur jag snart får gå hem till min man och få "nåt" i alla fall :)
    vad har du för planer med karln då? ;)
Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två