• Anonym

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Vad tänder du på som du aldrig skulle vilja berätta för någon?
    Kom igen nu...."hemliga" fantasier...

Jag kan börja.....
    Äldre män/gubbar som blir superkåta av att jag är så mkt yngre..

Detta är fortsättningstråd för ...

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m25529998.html

• Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
  • Anonym (en till)

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 16:57:07 följande:

Anonym (en till) skrev 2008-02-17 16:36:33 följande:
    vad har du för planer med karln då? ;)
    Idag är det faktiskt hans tur, jag tog hand om han igår på alla sätt möjliga. Men han lovade i alla fall att jag skulle vara öm i alla 3 hål innan han var klar med mig och det låter ju lovande :)
  • Anonym (en till)

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 16:56:20 följande:

ja själv är jag hemma redan och har börjat jobba på karln. Han måste pinas lite först några timmar... =)
    Lyckost din man :)
  • Anonym (Tjej27)

Anonym (en till) skrev 2008-02-17 17:26:03 följande:

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 16:57:07 följande:
    Idag är det faktiskt hans tur, jag tog hand om han igår på alla sätt möjliga. Men han lovade i alla fall att jag skulle vara öm i alla 3 hål innan han var klar med mig och det låter ju lovande :)
    ja det låter ju trevligt med nötning i alla 3 hål... =)
    ha så skönt!! Det ska jag...
  • Anonym (Tjej27)

Anonym(en till): Hur har det gått för dig? Har du nå skavsår?

Själv så blev det sprut av både det ena och det andra. Och för första gången så fick jag fler fontäner än 3 efter varandra. Ikväll blev det 5. Nytt personbästa. =)

• Anonym (en till)

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-18 00:39:52 följande:

Anonym(en till): Hur har det gått för dig? Har du nå skavsår?Själv så blev det sprut av både det ena och det andra. Och för första gången så fick jag fler fontäner än 3 efter varandra. Ikväll blev det 5. Nytt personbästa. =)
    Grattis! Själv blev det 30 minuters slick som förspel och jag lyckades med nåt jag aldrig lyckats med, fick 3 orala orgasmer. Mammamia! Var slapp som en trasa efteråt. :)
    Sen blev det en timmes effektivt knullande i alla hål,leksaker,glid och sprut, fontänade över sambons mage, oj vad han gillade det :)

Sen fick han en bonus innan vi somnade som tack; avsugning med analpull :)
  • Anonym (Tjej27)

Anonym (en till) skrev 2008-02-18 06:46:03 följande:

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-18 00:39:52 följande:
    Grattis! Själv blev det 30 minuters slick som förspel och jag lyckades med nåt jag aldrig lyckats med, fick 3 orala orgasmer. Mammamia! Var slapp som en trasa efteråt. :)Sen blev det en timmes effektivt knullande i alla hål,leksaker,glid och sprut, fontänade över sambons mage, oj vad han gillade det :)Sen fick han en bonus innan vi somnade som tack; avsugning med analpull :)
    Oj, det lät ju helt underbart. Du får mig sugen igen... =)
  • Anonym (en till)

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-18 11:05:04 följande:

Anonym (en till) skrev 2008-02-18 06:46:03 följande:
    Oj, det lät ju helt underbart. Du får mig sugen igen... =)
    Det VAR underbart! :)
  • Anonym (kompis)

Jag kom på mig själv igår med att spana in pojkvännens bror. Alla satt vid bordet o några av oss börja prata om kläder o att han hade köpt nya byxor. Jag tittade förstås på byxorna. Eftersom han satt ner så kunde man se kallingarna (kanten iaf). Och jag kunde inte låta bli o titta. Inte nog med det så tittade jag även fram (japp, vid gylfen) o undrade hur välutrustad han e. Fy vad jag skäms nu i efterhand!!! Hoppas ingen lade märke till det.

Men nu när jag sitter här o tänker på det så pirrar det i hela kroppen. Men jag skulle aldrig nånsin vilja se honom naken i verkligheten. Vill egentligen inte tänka såhär. Känner mig så elak! Det e ju trots allt hans bror.

• Anonym (BDSM tjej)

Tjej 27:
    Grattis till nytt personrekord. Mitt ligger än så länge på 14 st. Sedan bönade jag och bad att slippa fler. Jag orkade inte få fler. Kroppen kändes som en urvriden trasa.

• Anonym (Tjej27)

Anonym (BDSM tjej) skrev 2008-02-18 11:42:03 följande:

Tjej 27:Grattis till nytt personrekord. Mitt ligger än så länge på 14 st. Sedan bönade jag och bad att slippa fler. Jag orkade inte få fler. Kroppen kändes som en urvriden trasa.
    Tusan... =) Vet inte riktigt om jag skulle fixa fler än 5. Var totalt slut igår. Benen var som kokt spaghetti och hjärnan vidbränd. =)
    Men så underbart...
Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två