• Anonym

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Vad tänder du på som du aldrig skulle vilja berätta för någon?
    Kom igen nu...."hemliga" fantasier...

Jag kan börja.....
    Äldre män/gubbar som blir superkåta av att jag är så mkt yngre..

Detta är fortsättningstråd för ...

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m25529998.html

• Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
  • Anonym (en till)
    marjalena skrev 2008-02-17 13:35:02 följande:
    Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 00:27:33 följande:
    Vad är scat?
    Scat är bajs, avföringssex
  • Anonym (småkåt)

Åhhh, blir ju kåt bara av att läsa era inlägg!! Sitter själv bakåtlutad i min datastol och njuter av min g-punktsstav. Börjar bli ganska skönt nu...

• Anonym (en till)

Anonym (nyfiken) skrev 2008-02-17 13:32:15 följande:

Tjej 27 och "en till"!!! Snälla , kan inte ni FÖRSÖKA förklara det häftiga med wet...Är sååå nyfiken. HAr möjlighet att pröva nämligne men vet inte riktigt om jag "vågar" fast är sååå nyfiken. Behöver lite inputs här känner jag. Ge mig er inspiration!!! Väntar med spänning!! KRAM
    Det häftiga med wet?? Ja eeh, det är väl främst för att det är lite tabubelagt kanske? . Lite äckligt i andras ögon kanske. För egen del gillar jag det perversa i det. Att spruta ner min sambo, (eller mig själv för den delen)kan ibland komma på mig själv på toa med att jag kissar på mina egna fingrar, bara för att känslan av varmt kiss är så skönt. Samtidigt är det oerhört befriande att fråntas all kontroll av partnern och bli kissad på, lite förnedrande och ger en otrolig känsla, eller att få njuta av partnerns reaktion när han blir våt, underbart :)
  • Anonym (en till)

Anonym (småkåt) skrev 2008-02-17 14:10:21 följande:

Åhhh, blir ju kåt bara av att läsa era inlägg!! Sitter själv bakåtlutad i min datastol och njuter av min g-punktsstav. Börjar bli ganska skönt nu...
    Gottegris, en annan måste härda ut ett par timmar till på jobbet ;)
  • Anonym (nyfiken)

Tack blev inte mindre sugen!!!!!!
    Anonym (en till) skrev 2008-02-17 14:12:45 följande:

Anonym (nyfiken) skrev 2008-02-17 13:32:15 följande:
    Det häftiga med wet?? Ja eeh, det är väl främst för att det är lite tabubelagt kanske? . Lite äckligt i andras ögon kanske. För egen del gillar jag det perversa i det. Att spruta ner min sambo, (eller mig själv för den delen)kan ibland komma på mig själv på toa med att jag kissar på mina egna fingrar, bara för att känslan av varmt kiss är så skönt. Samtidigt är det oerhört befriande att fråntas all kontroll av partnern och bli kissad på, lite förnedrande och ger en otrolig känsla, eller att få njuta av partnerns reaktion när han blir våt, underbart :)
  • Anonym (en till)

Anonym (nyfiken) skrev 2008-02-17 14:18:33 följande:

Tack blev inte mindre sugen!!!!!!Anonym (en till) skrev 2008-02-17 14:12:45 följande:
    Så bra, man ska inte dö nyfiken, nyfiken ;)
  • Anonym (:()

Jag fantiserar om att min älskade sambo vill ha sex med mig. vi har sex varannan månad på mitt initiativ....

• Anonym (Tjej27)
    marjalena skrev 2008-02-17 13:35:02 följande:
    Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 00:27:33 följande:
    Vad är scat?
    Scat är bajs.
  • Anonym (alltid kåt)

Min hemliga sex fantasi är att jag har sex med en kvinna! Åååh blir kåt av bara tanken.. Att klä av en riktigt sexig kåt tjej som bara är till lags! Börjar med att smeka hennes bröst, slickar hennes bröst vårtor riktigt styva o nafsar lite i dom. Pullar henne lite försiktigt med 2 fingrar så hon får försmak o börjar bli våt.. Slickar hennes våta varma fitta. åååh.... sen tar jag fram en löskuk som jag spänner fast på mig själv. O tränger in i henne medans hon skälver o skriker. Samtidigt trycker jag upp mina fingrar i hennes anal. Jag tar henne hårt bakifrån. Klämmer henne på brösten, o knullar riktigt hårt! Tills hon kommer! Sen kommer det in 2 killar som får göra vad dom vill med mig som blivit så kåt under denna akt. Och självklart är hon med på ett hörn o slickar mina vårtor o kysser mig samtidigt som en av killarna trycker in sin stora kuk i min mun! Till slut rider jag en av killarna o den andra sätter på mig i min anal medans jag blir förnedrad och slickar upp tjejen i brygga igen. Åhh... sitter samtidigt med min dildo nu o fantiserar. Dags o göra upp! Men överhuvudtaget att ha sex med en tjej skulle va underbart! Nån som vill??

• Anonym (Tjej27)

Sex med tjejer är underbart. Få slicka en tjej tills hon sprutar, bli slickad av en tjej tills jag sprutar, få känna mjuka härliga bröst mot kroppen...
    Åh så underbart det hade varit nu. =)

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två