• Anonym

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Vad tänder du på som du aldrig skulle vilja berätta för någon?
    Kom igen nu...."hemliga" fantasier...

Jag kan börja.....
    Äldre män/gubbar som blir superkåta av att jag är så mkt yngre..

Detta är fortsättningstråd för ...

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m25529998.html

• Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
  • Anonym (vadih-vete)

pratar om tusenlappar här lilla du

• Don38

Nä fan ..skulle du både få njuta och tjäna pengar är du ju inte ett dugg bättre än mig ju ..haha ( älskar mitt jobb)
    Anonym (vadih-vete) skrev 2008-02-24 23:30:02 följande:

pratar om tusenlappar här lilla du
  • Anonym

bli dominerad och tagen hårt av flera män samtidigt

• Anonym (kåtfia)

Efter sju år.. då fick jag nog av vardagsk*llandet,
    berättade lite smått för sambon vad jag ville, trodde han skulle dä, men nej då..

tror visst han trivs med att ha den undergivna kvinnan som gillar smisk ;p

• Anonym (tjej)

Att få ligga mellan benen på en mullig tjej och lapa fitta mmmm.
    Kyssa och naffsa de fylliga rakade fittläpparna, försiktigt dra tungan och sära på fittläpparna, känna den härliga sötman. Leka försiktigt med tungan på den svullna klittan....åh, blir grymt kåt vid bara tanken!
    Just detta att få slicka fitta. Mums.

• Anonym

men kom då men jag är inte så mullig men inte small heller det är ju min fantasi att få bli slickad av en annan kvinna men jag kommer la att dö inan det går i uppfyllelse

• Anonym

Anonym (tjej) skrev 2008-02-24 23:51:03 följande:

Att få ligga mellan benen på en mullig tjej och lapa fitta mmmm.Kyssa och naffsa de fylliga rakade fittläpparna, försiktigt dra tungan och sära på fittläpparna, känna den härliga sötman. Leka försiktigt med tungan på den svullna klittan....åh, blir grymt kåt vid bara tanken!Just detta att få slicka fitta. Mums.
    Gud vad kåt jag blev kom kommmmmmm till mig
  • Anonym (Oerfaren??)

Den här tråden har gett mig en massa fantasier. Jag är ganska låst och hämmad sexuellt och skulle verkligen önska att jag vågade leva ut mer.

Min stora fantasi (önskan) är att ha analsex. Jag har provat själv med hjälpmedel, men skulle aldrig våga testa på riktigt.

Fantasin är att jag blir knullad hårt av min man när det kommer in ännu en man. Jag blir sedan dubbelknullad. Ååhh vad jag blir kååt när jag skriver detta... Ska verkligen försöka ta initiativ ikväll...

• Anonym (Oerfaren??)

Det får du gärna vara...
    Ta mig hårt då.

• mirrebusan

iofs jag har inga hemliga fantasier. men mina fantasier är om analsex och trekant, gärna dubbelmacka

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två