• FeuerKind

Pulver banta.

Tänkte fråga om det är någon som erfarenhet av pulverbantning.

Jag är nu gravid med mitt andra barn och när det är fött tänkte jag banta ner mig ordentligt, eftersom jag vill ha ett snabbt resultat har jag förstått att pulver är det bästa.

Jag skulle vilja höra lite från er som provat tidigare, vilka pulver använde ni, nådde ni det resultat ni ville? Var ni hungriga under tiden eller mättade pulvret bra? Blandade ni pulver och vanlig kost? Isf vad åt ni och hur mycket?

Jag har tänkt prova Nutrilett, har läst att det skall vara bra.

Tacksam för alla svar!

• Svar på tråden Pulver banta.
  • FeuerKind

pepparrot:

Vad använde du för pulver? Hur länge höll du på? Bytte du ut alla mål?

• Bergtuva

Jag använde nutrilett! Jordgubb eller chokaldKörde intensivt i 3-4 veckor....tog nån promenad per dag och sedan bytte jag ut vissa mål bara. Nu äter jag som vanligt igen. Men som flera sagt- glöm inte musklerna, promenera och rör på dig lite så ökar förbränningen, annars finns risk att kroppen ställer in sig på svält.

Lycka till!

• FeuerKind

Gick du mer 5-10 kilo på 3-4 veckor? Jag hade räknad med 1 kilo i veckan, iofs är det väl olika hur mycket man går ner från person till person.. men det där lät ju hoppfullt :) Träningen glömmer vi inte, tränar på friskis o svettis 2 ggr i veckan och cyklar motionscykel 30 min/dag + alla promenixer med barnvagnen :)

• Bergtuva

Nej jag gick ner under ett par månader, viktminskningen fortsatte när jag "kom i gång"!

• Nalle Puh77

Har läst alla svar nu och undrar vilket pulver man ska använda och var man köper det??? Ca Pris??

Kramiz

• Shyme

Jag kan verkligen rekomendera Herbalifes måltidsersättningar. HAr själv gått ner 20 kg i lagom tak med detta. Jag har ersatt två måltider per dag med deras "pulver" som finns i fem olika smaker. Det tredje målet mar om dagen (oftast middagen) har jag ätit magert och med mycket grönsaker. Herbalife har även produkter för mellanmål och dyl. men det har jag bara använt ibland, äter oftast fukt eller anna nyttigt till mellan mål.
    Jag testade Nutrilett innan Herbalife men tyckte inta att det var gott och var ofta sugen på olika saker under den tiden, men Herbalife har jag inte upplevt något sug.

• Shyme

Glömde säga...Herbalife rekomenderas inte för gravida och om man ammar så bör man ha kontakt med läkare.

• Nalle Puh77

Shyme:

Var finns det att köpa och pris??

• Shyme

Herbalife säljs utav fristående distrubitörer, det finns alltså inte i någon affär. Men det brukar finnas rivlappar och små annonser i lokalpressen.

Vad det kosta beror på hur mycker du vill gå ner och hur fort. Det finns tr olika paket för det och man kan ju välja vad man vill köpa.

Jag anävnder vad som kallas Optimalt paket och det är det största paketet, det kostar strax under 1800 för en månad. Endel tycker att det är dyrt men man måste ju tänka på att andra mat kostnader minskar och godis och andra onyttigheter kostar en del och det ska man ju inte äta under denna period.

Bor du i närheten av södra dalara kan jag kanskek ge dig tips på vem du ska kontakta.

• annhan

Twinlabs produkter Twinfast och Dietfuel finns i hälsokostbutikerna, och på Budo Fitness. Kostar ca 250:- för en burk. Läs mer på www.twinlab.se

Svar på tråden Pulver banta.