• clinan

saras måbra-tråd keeps going stronger

cyklade imorse, gått en liten sväng med hunden oxå. Är helt slut, varit mycket nu med skola o jobb o så. Imorgon är det dags för skola igen *suck* Sen ska jag jobba hela påsken. Konstrunda här nere då = super mycket folk precis överallt

• clinan

Herre gud va jag e trött! Inte bara trött utan sömnig. Höll nästan på att somna när jag körde hem från träningen idag. Skivstångspasset idag gick väldigt bra är helt slut i musklerna.

Ska faktiskt lägga mig och sova nu även fast klockan inte är så mycket! Min kropp skriker efter sömn, men jag vet inte varför

Natti!

• clinan

jag och min sambo har kommit överens om en godisfri (bara godis, inte kakor, glass o så, godis är det enda som vi ser som ett problem) månad. April månad ska det blir, vi ska försöka det i alla fall! Borde gå ganska lätt när man är två

• clinan

vill bara önska er alla en riktigt
    GLAD PÅSK!!!

• clinan

SE
    Vad mysigt! Ha det helt fantastiskt bra!!!

Funderar lite på att köpa den där Boken "träna en kvart om dagen med Paolo Roberto"

Någon som vet hur den är? De övningarna som visades på nätet verkade hyffsat bra och svåra. Kostade 140:- är kanske värt det

Här är det typ snöstorm eller nåt. Snöar lite grann men blåser desto mer. Ska snart köra iväg och jobba gäller att köra försiktigt!

• clinan

Tinda

WOW strongt gjort verkligen!! Hade jag aldrig klarat!!

Härligt!!!!

• clinan

SE

läste att du skulle försöka att inte prata om mannen här i tråden. Eller missförstod jag?

Kräver absolut inte att du ska göra det, absolut INTE. MEN detta är ju en måbra tråd. Mannen gör ju en del i att du mår bra! Vi mår ju bra av olika anledningar. Behöver ju inte vara kost o motion enbart!

Måbra är ju så mycket mer. Ska ärligt säga att jag blir så glad av att läsa allas inlägg. Det kvittar om det handlar om vädret, vad de ätit, va de syndat på osv osv. Jag blir glad och MÅRBRA av att ha denna tråden där jag kan läsa om likasinnade!

Även om jag inte är SÅ aktiv i tråden och skriver å så så läser jag varje dag och glädjs med er allihop. Ibland är min motivation verkligen i botten och känner att jag inte vill "dra ner" er mitt i all positiv anda! Kämpar på o så tills det blir bra igen, och då "vågar" jag skriva igen utan risk att låta för negativ!

Påsken har inneburit massor med godis för min del, massor verkligen massor. MEN imorgon är det verkligen slut. Ska cykla innan jobbet imorgon sen är det slut på godiset mitt i veckan igen. Gick så bra innan påsken. Nästa godis dag blir på lördag OM jag är sugen vill säga!

oj, vad jag skriver. Jag som aldrig skriver långa inlägg

• clinan

ska oxå plocka fram min stegräknare måste bara se vad det hamnar på under en normal dag

• clinan

hade bestämt mig för att ta en vilodag igår eftersom det kändes som kroppen ville ha det. Men likväl så cyklade jag 1 mil på motionscykeln på kvällen!

Skulle ju ta på mig min stegräknare idag, den räknade ju inte när den satt på byxlinningen. Min mamma har nån bra grej som hon har i fickan som ändå räknar stegen, vet dock inte vad det är för någon. Ska nog höra med henne.

• clinan

6628

finns nån på hälsokostaffären oxå, det var där min mamma köpte sin. (har fortfarande inte frågat vad den hette )

• clinan

skulle så gärna vilja tycka om avocado eftersom det är så nyttigt. Men jag kan verkligen inte med det. Varken konsistensen eller smaken..

• clinan

gmt
    tack för dina recept. Ska testa det en dag när jag är redo!

• clinan

ikväll har det blivit massor av godis o en hel flaska av mitt favorit vin!

Ser fram emot måndagen då jag ska köra igång med en extremt bra månad! Det bara SKA gå!!!! Vill ju bara bli fin!!

• clinan

J J
    är du som mig tro? vill gärna ha den där godisstunden till helgen?? Jag vill ha nolltolerans mitt i veckan men vill gärna ha något riktigt gott på helgen

Ska börja på måndag och köra extra hårt under april månad

Vill bli av med de sista kilona innan vi börjar på syskon vilket kommer bli i maj, typ! (kommer iofs äta nyttigt då oxå) men att äta nyttigt är inte mitt problem. Mitt problem är godis, det är ett verkligt problem. *suck*

• clinan

förresten, jag har börjat på en blogg , IGEN ska se hur länge jag skriver denna gången.

Men ska verkligen försöka att skriva BÅDE med- och motgångar! Jätte svårt för mig att skriva motgångar men jag MÅSTE!!!! Kan inte ljuga för nån, ljuger ju bara för mig själv om jag inte skriver dem!

• clinan

1. Vad åt du till frukost idag?
    1 portion fiberhavregryns gröt och en macka

2. Hur många gånger tränar du i veckan?
    dagliga promenader men ytterligare träning typ 3 gånger

3. Vad ägnar du dig åt då?
    Friskis o Svettis och motionscykeln

4. Vill du gå ner i vikt eller är du redan i mål?
    Mitt mål är att nå 75 innan syskonverkstaden påbörjas. Bara 1 månad kvar typ, så det börjar bli knapert med tid.

5. Ditt bästa tips mot sötsuget?
    Tänka efter före...

• clinan

idag startar min godisfria månad!! är verkligen taggad inför detta!

Satt igår och pysslade ihopa en fin liten lapp där jag rutade upp alla dagarna nu i april månad och dekorerade med lila glitter, allt skrivet med lila penna (jag älskar lila ) måste ju ha det lite fint oxå!

Har tyvärr åkt på en förkylning hoppas den försvinner snabbt. Fick hämta dottern på dagis igår och då hade hon över 39 graders feber, ont i magen, halsen o öronen. HOn sover än så jag har inte frågat hur det är idag. Ska snart köra till skolan så jag får ringa hem sen o höra hur det är med henne. Min lilla snäcka...

• clinan

usch va hemskt, hoppas de hittar pojken igen!!

Va precis hos doktorn med Thea och det visade på halsfluss o scharlakansfeber så det blir pencillin och vila för hela slanten nu! Kommer inte cykla idag som jag hade bestämt, vaknade imorse och hade blivit jätte förkyld så jag ska oxå ta det lugnt!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger