SE
läste att du skulle försöka att inte prata om mannen här i tråden. Eller missförstod jag?
Kräver absolut inte att du ska göra det, absolut INTE. MEN detta är ju en måbra tråd. Mannen gör ju en del i att du mår bra! Vi mår ju bra av olika anledningar. Behöver ju inte vara kost o motion enbart!
Måbra är ju så mycket mer. Ska ärligt säga att jag blir så glad av att läsa allas inlägg. Det kvittar om det handlar om vädret, vad de ätit, va de syndat på osv osv. Jag blir glad och MÅRBRA av att ha denna tråden där jag kan läsa om likasinnade!
Även om jag inte är SÅ aktiv i tråden och skriver å så så läser jag varje dag och glädjs med er allihop. Ibland är min motivation verkligen i botten och känner att jag inte vill "dra ner" er mitt i all positiv anda! Kämpar på o så tills det blir bra igen, och då "vågar" jag skriva igen utan risk att låta för negativ!
Påsken har inneburit massor med godis för min del, massor verkligen massor. MEN imorgon är det verkligen slut. Ska cykla innan jobbet imorgon sen är det slut på godiset mitt i veckan igen. Gick så bra innan påsken. Nästa godis dag blir på lördag OM jag är sugen vill säga!
oj, vad jag skriver. Jag som aldrig skriver långa inlägg