• clinan

saras måbra-tråd keeps going stronger

vet att tiden kommer man blir bara lite otålig när det finns så mycket fint man vill köpa och spara till! Har ju ett helt hus att inreda. Vår hus var på typ 100 kvm innan vi byggde ut och nu har vi nästan det dubbla. Köpnerven spökar lite grann!! Vet att utbildningen är det rätta för mig, absolut! En vacker dag är jag en kvinna som slipper vända på varenda slant, typ!

• clinan

God Morgon!!!

Mätte min midja imorse. Sist jag mätte den för typ 1,5-2 veckor sen så mätte den 85 cm och idag 82 cm. Känns mycket mycket bra!! Att några centimeter kan göra en människa så glad

Hoppas ni alla får en trevlig helg!

• clinan

Jessi

Jag hade hälsporre i höstas och det gjorde fruktansvärt ont! Varje gång jag klev ut ur bilen när jag kom till skolan kunde jag knappt stå på benet. Värst var det efter lite vila. Men nu är jag helt fri från det, skönt! Jag fick hålfotsinlägg som jag hade ett tag men sen tog jag bort det och det blev bra ändå!

• clinan

vilken fest!! Kul hade jag och rund om fötterna va jag oxå! Mår helt okej idag ändå, trött bara. Den lilla motionen jag gjort idag är att vi körde iväg i förmiddags och gick i typ 45 minuter vid havet. Kallt men väldigt uppiggande!

Maten idag har väl varit si sådär, kroppen skriker efter gotte!

Till middag ska vi äta panerad schnitzel med klyftisar och rödvinssås! Hungrig nu!

• clinan

God Morgon!!
    Ska snart köra till skolan, bara surfa liiiiite först Ikväll hade jag planerat att åka till friskis, men sambon måste åka till studion och fixa det sista med skivan. Så jag tror det blir en tur med vovven efter dagis och sen en cykeltur till Bolibompa! Sen får det bli friskis på onsdag eller tordag, eller kanske både och

• clinan

Krya på er alla som är sjuka!!

kände mig själv lite förkyld i morse när jag gick upp, men det har gått bort nu så jag hoppas det håller sig borta för jag har varit sjuk vad jag ska denna hösten/vintern.

Har precis cyklat 13 km på min cykel. Passade på att läsa samtidigt, 2 flugor i en smäll!

• clinan

vårruset ska jag oxå springa! Sen tar jag tjejknäcken oxå, tror det är i maj båda loppen!!

• clinan

kaksmulan

du är klok som en bok! För att jag ska må bra måste jag börja psykiskt att känna mig bra! Felar det redan där så är allt jobbigt och om vikten går ner eller upp så känns det som om det kvittar. Men mår jag bra i knopp då mår jag så mycket bättre med allt annat oxå!!

Har precis cyklat 13 km på motionscykeln. Passar på att läsa min kurslitteratur när jag sitter där ska snart köra in till biblioteket och låna nya böcker att läsa!!!

Hej hopp!!

• clinan

Tindra

va skönt att du är så gott som frisk igen!! Och vilken viktminskning sen, mäkta imponerad!! Bra jobbat tjejen!!

• clinan

skulle egentligen ätit en semla idag, men de som jag tycker om (wienersemla med vanlijkräm och sylt) va slut så jag köpte en bit morotskaka istället! Gott som tusan!

imorgon är det skivstångspass inplanerat!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger