• clinan

saras måbra-tråd keeps going stronger

Många klick innan man verkligen hittar hit

Idag blir det ett pass core! Skulle egentligen tränat igår, men så blev det inte. Ville umgås med familjen lite. Gäller att pussla så att man hinner träffas oxå. Jag tränade i måndags, i tisdags repade min sambo, igår var vi tillsammans, ikväll ska jag träna och sambon repa så det blir till att theas morbror får passa henne. Sen på fredag har vi kanske någon liten stund tillsammans innan sambon dimper i säng. Sen ska han vara i studio hela helgen och spela in en skiva så han träffar jag inte mycket! Livet är ett enda pusslande hit och dit känns det som ibland.

• clinan

Jag dansar in här och skiner med mitt leende är så himla glad idag, har varit och shoppat kläder köpte ett par jeans i en storlek MINDRE än vad jag brukar *tjohoooo* Så nu ska jag bara hitta en snygg o fräsig topp att ha på mig på nästa lördag sen är jag dressad för tjejmiddag

Så glad så glad!!

• clinan

Känns verkligen toppen! Så himla kul när man får köpa nya mindre kläder! Dessutom köpte jag ett par mysbyxor i LILA, jag älskar lila!!!! Imorgon blir det nog mer shopping av kläder skulle jag tro ska till ett outlet i Svedala www.svedalaoutlet.se tänkte försöka hitta någon snygg top där.

Trevlig helg på er alla!!!

• clinan

Idag har det inte blivit någon motion. Men en hel del shopping Köpte blommor, billigt var det så det blev bara 200:- men jag fick blomma till badrummet, stor grön växt till att ha sidanom tv'n, brun kruka till den. Och två ljusrosa blommor till Theas rum. Sen körde vi vidare till en outlet och där handlade jag 4 tröjor till Thea 177:- helt överkomligt Dessutom hade jag en topp till mig själv på JC, kan inte minnas när jag handlade på jc sist men idag gjorde jag det ialla fall. Dessutom hade jag toppen i storlek M, jag som haft XL innan. Fast denna var nog en sån oversize modell, men det struntar jag i för M köpte jag ialla fall

• clinan

emmamaria

Ja verkligen! Jag brukar ha sånt otur när det gäller fynd o rea o så, att det aldrig finns storlek! Men nån gång ska man ju lyckas

• clinan

snödroppen

ja visst är det en härlig känsla??!! Kan leva länge på den

• clinan

precis varit ute på en kortrunda, bara typ 20 minuter eller nåt sånt! Ska cykla nu, typ 5 km sen blir det nog lite träning för armar och mage oxå!!

• clinan

Blev 6,5 km på cykeln
    20 armhävningar
    x antal situps, tappade räkningen

• clinan

SE

eftersom du är så intresserad av inredning kanske du vet vart man kan få tag på stora träljusstakar att ha på golvet, gärna tre stycken i olika storlekar. Ska gärna va sånna som man kan ha blockljus på!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger