saras måbra-tråd keeps going stronger
mina ben är väääldigt trötta idag! var mycket tunga ben på passet igår! Idag kör jag ett pass core. Tänkte jag skulle börja jogga lite på lördag, måste ju få upp flåset innan det är dags för vårruset!
mina ben är väääldigt trötta idag! var mycket tunga ben på passet igår! Idag kör jag ett pass core. Tänkte jag skulle börja jogga lite på lördag, måste ju få upp flåset innan det är dags för vårruset!
kaya
va skönt att det kommer någon avlastning, även om det kanske varit skönt att ha det redan idag. Att vara sjuk och ensam hemma med barn är ingen höjdare. Var själv med thea nu i vintras när jag hade njurbäckeninflammation och det var bara några timmar, men jag höll på att avlida eller nåt! Hoppas barnen är lugna och snälla till dig och ditt virus!!
Krya på dig!!!
aj aj aj mina ben, speciellt mina lår! Vilken träningsvärk jag har, men ack så skönt det egentligen är
Idag blir det vilodag med motionen, endast 1 rund med vovven i eftermiddag. Tänkte göra morotskaka och bjuda svärföräldrarna på när de kommer och tittar på vårt nybygge!
Trevlig fredag!!!!!!
Missisola
usch va otäckt! Hoppas det går över igen! Smått förvirrad gubbe eller?!
Imorgon tänkte jag jogga en liten runda, får väl se hur det går. Vill gärna jogga min ena runda som jag har då jag går och den är typ 5 km. Hade stärkt mitt självförtroende väldigt mycket!
jag gjorde det!!!! Jag joggade 5 km, eller jag gick en liten bit, kanske 100 meter. Men jag är väldigt nöjd. Gick i och för sig inte så snabbt. Tog typ 35 minuter, men för att inte ha sprungit sen i somras nån gång så är jag mycket nöjd! En bra start på lördagen med andra ord
tack!
förresten, finns det sömlösa joggingskor?? Får alltid skoskav i min högra hålfot så fort jag joggar, smått irriterande och VÄLDIGT jobbigt! Försökte söka på sömlösa skor men va inte så bra på det märkte jag för jag hittade ingenting, men det finns kanske inte heller?!
Nån som vet?
gick en promenad på 5 km nu i morse. Blir nog inte så mycket mer än så idag. Imorgon tänkte jag hinna springa samma runda på förmiddagen innan det är dags för sambon att köra till jobbet och jag sätta mig med näsan i böckerna!
sprang lite mer än 3 km nu i morse. Kändes bra! gick direkt efter en runda med vovven, inte så lång men dock!
Ikväll blir det en runda till med hunden och Thea när jag hämtat henne på dagis. Nu ska jag åka in till biblioteket och sätta näsan i böckerna!
Tjingeling!
Magda
Har försökt det innan men hon blir så himla ivrig. Hon är jakt hund som hon springer o spinger o springer hade jag inte sprungit på vägen så hade hon kunnat vara lös. Men eftersom jag springer på en 70 väg där flertalet kör typ 90-100 istället så vågar jag inte det! Sen när jag fått upp konditionen lite mer så kan hon nog hänga med! Just nu blir det för jobbigt att hålla reda på sina egna ben plug att lugna ner henne så hon inte drar iväg för mycket!
igår hade vi nog 9 grader varmt! Är inget fan av snö precis så mig passar det alldels ypperligt! Längtar till våren kommer och man slipper klä på sig i en evighet innan man ska ut