Inlägg från: Jessi74 |Visa alla inlägg
  • Jessi74

saras måbra-tråd keeps going stronger

Kaksmulan, håller med om att det är mycket nu. Jag förstår inte att man inte har tid att hänga på Fl när man jobbar Har en förkylning i kroppen, ont i musklerna. Så nada träning just nu, måste känna mig frisk först.

• Jessi74

Evenstar, jag skulle helt klart köpa de skorna om de är sköna. Det är ju det allra viktigaste. Mina löparskor kostade 1000, det är ett par Nike som är riktigt sköna på mina fötter. Värt allt att ha bra skor! Övriga träningskläder är jag mindre brydd om (förutom bh som är viktigt med en bra tycker jag). Jag springer i vanliga träningsbrallor och t-shirt plus en gammal fjällräven anorak.

• Jessi74

Hej alla duktiga. Magda, fy vad hemskt med magsjuka!

Jag känner mig bara helstressad och trött, som att jag inte hinner någonting. Jobbet är i full gång och känner mig otillräcklig där redan...så himla stressande. Och jag känner som
    m att jag inte hinner med mina barn alls, det är en stor omställning att jobba heltid efter att ha varit föräldraledig. Är det verkligen så här livet ska vara?! Känns helt fel att ha så här lite fritid. Träning...inte hunnit på en vecka nu. Och jag är så himla trött och har huvudvärk

• Jessi74

Hej, flera dagar sen jag tittade in nu. Vart tar tiden vägen? Jobbet tar massa kraft just nu så träningen på vardagarna är obefintlig. Jag är missnöjd med det och hoppas att det blir lättare när det blir ljusare och varmare kvällar! Maten går sisådär, upp och ner men oftast rätt ok.

• Jessi74

Om tjugo min ska jag ta min friskvårdstimme så idag blir det träning iaf Känns jättebra, är helt stel i rygg och axlar så jag behöver mjukas upp lite.

• Jessi74

Äntligen tränat! 5 km löprunda. Det kändes skönt att springa igen efter två veckors uppehåll. Först var det tungt men efter ett tag kom jag in i det och då kändes det som vanligt.

Vi har bestämt att springa vårruset med jobbet, fått ihop ett lag på sex pers så vi får en picknickkorg!

• Jessi74

Magda, äter du matmuffinsarna "som de är", typ som en macka då? Eller har du pålägg på? (Dum fråga kanske, men jag har aldrig ätit matmuffinsar) Typ till en kopp kaffe.

• Jessi74

Nu har vi storhandlat massa härlig mat, gillar när kylen är fylld! Ledig imorgon, då ska jag färga håret och klippa. Härligt ska det bli! Sen blir det träning imorgon också, kändes så skönt igår att träna så jag är taggad att träna imorgon!

• Jessi74

Magda, håller precis på att baka ditt morotsbröd i långpanna Det jäser i långpannan just nu men so far ser det bra ut!

Haft en härlig ledig dag idag. Flyttat om möbler och fått bättre förvaring idag, varit ute och sprungit en lång runda och klippt och färgat mitt hår lite grann. Så jag känner mig rätt fräsch nu! Mannen är på bio med en kompis ikväll och barnen har just somnat så jag ska ha en mysig kväll med Let's dance, skaldjurssoppa och nypbakat bröd!

• Jessi74

Jag får alltid så bra inspiration när jag läser era inlägg!

Helgen har varit bra hittills. Idag ska vi åka och bada med barnen också ska jag ut och springa. Varit lite mycket unnande på sistone, det känns som jag måste ta tag i den biten till veckan.

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger