• fetsnygg

Är du psykopat?

Om man svarar rätt på den här gåtan ska man enligt något test åtminstone ha psykopattendenser.. gissa gärna:

en kvinna går på sin mammas begravning.. där ser hon en man som hon tycker sig känna igen men inte kan placera. Hon blir helt förälskad.. efter en vecka mördar hon sin syster.. varför?

• Svar på tråden Är du psykopat?
  • fetsnygg

Nej, du är inte psykopat ;) tur det

Fam Edbom skrev 2008-01-15 23:49:02 följande:

hennes systers man?
  • Moderaten

Om man tänker lite psykopatiskt så är det rätt givet, jag tror jag vet faktiskt.

• sunt liv

de är väl systen som har gjort om sig till kille

• janni88

hennes syster gilla honom meed

• ellam71
    Moderaten skrev 2008-01-15 23:53:26 följande:
    Om man tänker lite psykopatiskt så är det rätt givet, jag tror jag vet faktiskt.
    meeen säg då!!!!!!
  • Agapi

har verkligen iiingen aning. tänkte som Fam Edbom först men de var ju tydligen "fel" (eller rätt hur man nu ser de). Är nyfiken på svaret.

• AdoXa

Haha, svaret är ju givet. Men man är INTE psykopat om man klarar gåtan, det är en myt som har cirkulerat på nätet i flera år.

I'm not a vegetarian because I love animals, I'm a vegetarian because I hate plants!
  • Ariel o Melodys Mom

Min allra första tanke: Det visade sig att hennes syster var hennes mamma och mannen var hennes pappa.

Min andra tanke: Hennes syster är utklädd till mannen och då mördar hon systern i raseri när hon får veta det.

Nyfiken!!!

Svar på tråden Är du psykopat?