• fetsnygg

Är du psykopat?

Om man svarar rätt på den här gåtan ska man enligt något test åtminstone ha psykopattendenser.. gissa gärna:

en kvinna går på sin mammas begravning.. där ser hon en man som hon tycker sig känna igen men inte kan placera. Hon blir helt förälskad.. efter en vecka mördar hon sin syster.. varför?

• Svar på tråden Är du psykopat?
  • Meus Veritas

Hon kanske ville träffa mannen igen? För han dök ju upp på mammans begravning, fast nääää det är ju inte logiskt.

ehhh......det kanske var en förlorad bror o en hemlighet som läckte ut...??

• sunt liv

men varför mördades systen då ????

• ellam71
    Meus Veritas skrev 2008-01-15 23:58:18 följande:
    Hon kanske ville träffa mannen igen? För han dök ju upp på mammans begravning, fast nääää det är ju inte logiskt.ehhh......det kanske var en förlorad bror o en hemlighet som läckte ut...??
    ahhh just det!! smart... hon vill träffa honom igen... =)
  • ThisIsMe

För att hon vill träffa mannen igen och hoppas att han ska dyka upp på systerns begravning?

• Moderaten

Hon ser en man som hon inte tar kontakt med (verkar det som) hon vet inte vem det är.. Men givetvis nån som tillhör familjen på nåt vis.

Hon blir kär och vill träffa mannen igen?

Man måste tänka det mest absurda..

• miLLus

jag skulle gissa på en ny begravning.. men jag tror inte på att man är psykopat om man klarar gåten, eller för den delen inte psykopat om man inte klarar den

• ming

Jag vet svaret, men det är bara för att det fanns en annan tråd med samma fråga en gång tidigare.

Svaret är väl logiskt, sett ur en psykopats synvinkel.

• sunt liv

asg den va så bra att den va dålig hahahahahahahah

Svar på tråden Är du psykopat?