• fetsnygg

Är du psykopat?

Om man svarar rätt på den här gåtan ska man enligt något test åtminstone ha psykopattendenser.. gissa gärna:

en kvinna går på sin mammas begravning.. där ser hon en man som hon tycker sig känna igen men inte kan placera. Hon blir helt förälskad.. efter en vecka mördar hon sin syster.. varför?

• Svar på tråden Är du psykopat?
  • memle

Jag är nog inte psykopat, för jag fattar ingenting Och jag verkar ha väldigt dålig fantasi

• Eisa

Ingen aning, men som miLLus skrev, en ny begravning? Men jag fattar inte logiken i det heller, för man kan väl försöka träffa folk utanför begravingstillfällen?

Tyvärr det finns inget logiskt svar.

• ellam71
    Meus Veritas skrev 2008-01-16 00:01:13 följande:
    Vadå? hade jag rätt?
    ohh yeahh.. känner du dig inte lite smått psykopatisk??

• Wici

Det kan ju vara vilket svar som helst. Det beror väl på hur mycket psykopat man är.. :P

• Meus Veritas

Men shit va jag var speciell idag då..................ja då är det nog som jag alltid har trott det bor en liten psykopat i min hjärna....akta er

• AdoXa
    Eisa skrev 2008-01-16 00:03:10 följande:
    Ingen aning, men som miLLus skrev, en ny begravning? Men jag fattar inte logiken i det heller, för man kan väl försöka träffa folk utanför begravingstillfällen?Tyvärr det finns inget logiskt svar.
    Tja, fast om man är psykopat ser man ju inget fel i att döda någon, och det verkade ju vara ett bra tillfälle att träffa den där killen igen... har man inga skrupler är det ju bara att döda på så att säga.
    I'm not a vegetarian because I love animals, I'm a vegetarian because I hate plants!
  • Eisa

Men VARFÖR kunde hon inte träffa honom utan att behöva ordna en ny begravning?? Det är väl bara att ta reda på vem han var och ringa och föreslå fika?

Och vad är det som säger att han kommer på systerns begravning bara för att han kom på mammans?

• sunt liv

ja en annan hade ju bätt om hans nummer å inte dödat syster före smil är nog inte störd i huvuet heller men kul å klura lite

Svar på tråden Är du psykopat?