• Lou

McLeods Döttrar

McLeods Döttrar-tråd härmed öppnad

~ VÄLKOMNA! ~
    Här kan vi prata en massa om vad som händer i den australienska serien och om allt som rör den. Kanske vi ska hålla oss till det som händer i serien nu & låta spoilers vara från denna tråden? Om intresse finns kan vi ju alltid starta upp en likadan med just spoilers...

Ordet är fritt!

• Svar på tråden McLeods Döttrar
  • Smurfan81

Åhhhhh avd jag ÄLSKAR denna serie!!!
    Väntar tom med att gå ut och promenera med sonen till EFTER dagens avsnitt måste ju bara se!!
    Har redan sett dom flesta av avsnitten som går nu men jag kan inte låta bli att se dom igen... Längtar sååå efter nya!!!!!!!

• sagogryn

Jag har ganska nyligen fastnat för den här serien, men kan någon hjälpa mig att bena ut vem alla är? Vet vem Claire är och hennes syster, men den andra tjejen och hennes mamma är dom alla släkt?

• Lou

SAGOGRYN: Mamman har varit på gården i evigheter, var först anställd av Claire & Tess pappa (som hon tydligen även hade en affär med). Hennes dottere har kommit tillbaka från att varit ute i "stora vida världen". Hon kom tillbaka till sin pojkvän & de planerade att gifta sig. Men på självaste bröllopsdagen faick hon kalla fötter & drog sig ur. Rabalder! Hennes pojkvän lämnade ranchen och min gissning även serien.
    Den nya kvinnan med röt lockigt hår dök upp i serien precis innan Claire dog. De är gamla vänner sedan rodeotiden. Hon lärde även känna Alex från den tiden. *hoppas det klarnat lite, jag vill ju inte röra till det *

UTIFALLATT.... jag inte hinner in ngt mer innan avförden till Kreta imorgon em vill jag önska ER ALLA en trevlig vecka under min frånvaro. (Jag kommer garanterat att tassa in på nätet för det borde väl finnas att uppbringa internet även i antikens Grekland? )

Sedan hoppas jag naturligtvis att ngn vänlig själ är gullig och ger mig en resumé av hela nästa veckas avsnitt

• Tjimtjom

Håll utkik efter dom nya avsnitten av McLeods Döttrar på Hallmark åxå. Det var där serien började visas här i Severige så dom lär visa fortsättningen. Hittills har dom legat 1-2 veckor före.

• Tjimtjom

Vad hände med Brick förresten? Har man fått reda på varför han inte kom tillbax? I så fall har jag lyckats missa det avsnittet 3(!) ggr

• Trulls

tjmtjom- vilka dagar och tider går dom på hallmark?

Äntligen börjar det hända saker mellan Nick och Tess......
    Vart lite irriterad över att sandra skulle ringa just då....

• Trulls

Och nu måste man vänta ända tills på måndag....

Brick ramlade ner för en bro och dog...

• Trulls

oj vad känslokall jag lät.....

• sagogryn

Lou; TACK! Nu hänger jag med bättre!!

Svar på tråden McLeods Döttrar