• Lou

McLeods Döttrar

McLeods Döttrar-tråd härmed öppnad

~ VÄLKOMNA! ~
    Här kan vi prata en massa om vad som händer i den australienska serien och om allt som rör den. Kanske vi ska hålla oss till det som händer i serien nu & låta spoilers vara från denna tråden? Om intresse finns kan vi ju alltid starta upp en likadan med just spoilers...

Ordet är fritt!

• Svar på tråden McLeods Döttrar
  • Trulls

kommer att missa torsdag och fredags avsnitten oxå så om nån har lust att berätta lite vad som hänt sen så blir jag gätteglad...

• Lou

Attans attans, jag missade mer än halva dagens avsnitt och så har jag ganska stressigt nu då jag blev ca 1 timme sen från jobbet & vi ska snart åka till Öland....

Jag hinner tyvärr inte skriva resumé från onsdagens avsnitt men lovar återkomma på mån OM ingen anna hinner före.

Någon som kan ge resumé på morgondagens avsnitt, dvs fredagens, då de inte har dessa kanaler på Öland där vi ska bo... Swedekarin kanske???

TREVLIG HELG ALLA

• Trulls

ingen som sett Ons-fredags avsnitt som har lust att berätta vad som hänt?

• swedekarin

Lou! Lovar att skicka en resume av torsdagen och fredagen var det va??
    Har inte hunnit se fredagens avsnitt själv, men ska titta imorgon. Är så jätte glad för att jag äntligen blev färdig med min uppsats idag!

Ha en bra helg alla...på Öland eller ej!

• swedekarin

Inget McClod's på måndag ser det ut som....men det kommer på tisdag igen!

• stinaliza

Men jag har missat vad som hänt med Clare? Hinner ju aldrig se när jag jobbar ju!

Kolla här om ni vill gå med i en sk fanlisting:

mcleod.ztardust.net

• Linda75

ohhh. jag blev helt svettig när jag kollade på text tv i morse och insåg att det inte skulle vara något McLeods idag. Jag trodde att det hade slutat.

Men tack och lov att denna tråd finns och att Swedkarin informerat om att det ska sändas i morgon.

Jag höll nästan på att bryta ihop här ett tag

Ser fram emot i morgon.

Kram på er

• FiaL

Varför visas det inget avsnitt idag?? Jag som har väntat heeela helgen!!! Ja ja... tur att det inte har slutat visats helt!!

• Setta

åhhhh ingen McLeod i dag... vet inte om man pallar vara utan i hela 3 dagar i sträck... hi hi hi hi....
    Får lugna mig till i morron då ju =0/

• Småtokig

FiaL: De visar inget avsnitt idag för att de ska visa reprisen på Bröllopsfeber..

Svar på tråden McLeods Döttrar