• Lou

McLeods Döttrar

McLeods Döttrar-tråd härmed öppnad

~ VÄLKOMNA! ~
    Här kan vi prata en massa om vad som händer i den australienska serien och om allt som rör den. Kanske vi ska hålla oss till det som händer i serien nu & låta spoilers vara från denna tråden? Om intresse finns kan vi ju alltid starta upp en likadan med just spoilers...

Ordet är fritt!

• Svar på tråden McLeods Döttrar
  • Lou

FiaL: Jomen visst, det var helt underbart. Men snabbare än blixten var man tillbaka i vardagen och (naturligtvis) välkomnades vi av spöregn då vi klen av planet... Suckilisick...

Needless to say.... Jag läääängtar som en tok till dagens avsnitt ska börja! Snacka om att ha abstinens!

• Trulls

ååå nu börjar det snart

• Lou
    tack Bodis!

Jag fick besök så jag fick (som vanligt) spela in dagens avsnitt som håller på just nu och njuta av det ikväll istället
  • Småtokig

Eftersom jag i min förvirring tappade bort tiden så undrar jag om någon vill ge mig en resumé om vad som hände idag..

Tack på förhand
    Kramar Småtokig

• Jahaja

Welcome back, dear Lou!

Haha.. jag tittade faktiskt på dagens avsnitt! *flinar*

• Lou

Jahaja: tack! So nice to be back! Men jag såg som sagt inte dagens avsnitt så jag tänkte dra mig tillbaka och gör det.... nuuuu...

Småtokig: Utifallatt ingen hinner knattra ner dagens resumé under kvällen som går kan jag göra det i morgon fm. Hojta till bara

Yiihaaaaa, McLeods here I come! At long last.

• Småtokig

Lou: knattra du på bara ingen som har skriit ännu, hinner dessutom inte se morgondagens då jag ska jobba så om du vill vara snäll och ta det i en resumé oxå.. Tack på förhand..

Kram

• Lou

Småtokig: Jag har ännu inte sett gårdagens avsnitt och skall dessutom spela in dagens men jag lovar att knattra ner resumé för både mån & tis åt dig

• Lou

Rise and shine Det är väl synd att säga att det är en strålande dag då regnmolnen ligger tungt över oss idag men det utlovas destu bättre mot helgen

Såg måndagsns avsnitt igårkväll och skall kolla gårdagens under fm. Jag återkommer med resumé strax Småtokig!

Svar på tråden McLeods Döttrar