• Ell

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

*analyserar och spekulerar - HOPPAS!*

Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • Minnie69

Så kul för dig MinoosMami, grattis!!!

PLUSSARE:

yingyang 2/2 symtom: ont i brösten, mår lite illa, nyser, fryser/svettas, lite vattniga flytningar, på uselt humör & känslig,sug i magen,törstig. Bim igår den 1/2 eller idag den 2/2 men ingen mens...GRAVID

Ell 4/2 - En vecka innan, mkt vattniga gulvita flytningar + ömma bröst och bröstvårtor, några dagar innan - inga sympom alls - två dagar innan - ömma bröstvårtor igen. Inga andra symptom. svagt plus 6/2, starkare plus 7/2 - GRAVIDän...GRAVID

anna apelsin 5/2: GRAVID

Deus ex machina 6/2 :illamående, yrsel, stickningar i livmodern, vattniga flytningar. GRAVID

Tindralinda bim7/2- Konstig värk i magen,lite som mensvärk
    men ändå inte. Fylligare bröst,mår lite illa. Andfådd,huvudvärk,Väldigt trött,ont i ländryggen.
    GRAVID!!!

LaLinda 8/2 - symtom: värkande och större/fylligare bröst sen en vecka tillbaka, köpte nya bh:ar idag =) (bytte bort C mot D) En rejäl aptit är sugen på det mesta HELA tiden, lite mensvärk som har börjat kännas av det sista, väldigt bitchig (enligt min stackars sambo).. hoppas hoppas.. GRAVID!!!!

Vonka80 12/2 - symptom: Pirrande värk i musmagen då och då. Trötthet i svanken. Sötsug och chokladbegär (äter aldrig godis annars förutom lördagar). Irriterad vid beröring, tycker saker kliar och är obehagliga. Svårt att sova ibland, huvudvärk ibland och svagt illamående. Konstant halsbränna..även då jag ej ätit choklad! Snorig och nysig, frusen. GRAVID

(har bytt namn till MinoosMami från qweer)
    MinoosMami 13/2 - symptomer.. magont, magknip..halsbränna..större tyngre bröst..svullen mage..näsblod.
    Plussade bim-3. GRAVID!

Juli1: bim 14/2- molvärk som mensvärk(hrm..är säkert mensvärk), svagt illamående från och till. Varit mkt dålig i magen 2 dgr. Frusen. Hungrig på kvällen. GRAVID

Nyfiken och otålig BIM 14/2, plussade på BIM+13

greksmurfen bim 19/2 plussat på BIM-2

sassik plussade 26/2 bim+6 (BIM 20/2?)

Hormonstinn bim 26-28/2, svagt plus 28/2

Cerdo bim 27/2, plussat på bim

Kvilleshopp bim 28/2 plussade på 27/2 bim- 1 vill hälst inte ha några grattis i min gb för de tär hemligt än men nu enterligen är det våran tur att

LillaHanna plussade 6/3

0 maja 0 plussade 8-9/3?

Gravid över 40 Jag plussade i måndags...1 vecka innan fick jag jätteont i magen och den svullnade upp...dagen efter var jag svag i benen illamående och yr. Sen kände jag mig ganska "normal" ett par dagar och lagom till BIM då jag plussade hade jag alla symtom..håller tummarna för er alla!

TornKach Jag testade på BIM-6 (kväll) och fick plus!

guldlockis "jag har plussat. Hihi"

Väduren06: Torr i munnen, trött, vita flytningar, mensvärk-GRAVID

• Minnie69
    KvillesHopp skrev 2008-03-24 14:48:45 följande:
    hej alla ja då var man här igen tyvär var ju inte vårat plus så lång varit  :(  fick tyvär mf men nu är vi på hästen igen och ska nu ha bim på fre 29 /3 :) spännande tror tyvär inte att det är något men man vet inte..det jag ahr kännt av är:  mycket flyttningar äckligt. små ömma bröst mår lite illa då och då .. kram
    Sååå tråkigt med mf. Kramar från mig, hoppas det går bra den här vändan. Lägger till dig på vår nya "väntelista".

"JURY STILL OUT" / "VET INTE ÄN":

saravi bim 23-26/3: Molvärk och stickningar från och till i "tjejmagen, känns oxå ibland som livmodern sträcks från olika håll, lite ömma bröst, vita flytningar, blir irriterad och arg för ingenting, kvalmig mot kvällen. Ingen mens ännu. Testade idag(28), blev -.

Minnie69 bim 23/3 - tror jag, är ny på det här. Fick ingen LH stegring, så är osäker om jag hade ÄL. Har ej PMS symtom än. 24/3: är på BIM + 1, har gjort både ÄL test och CBs gravtest, båda negativa. Har haft ÄLs flytningar i ett par dagar, skumt?

KvillesHopp bim 29/3: "tyvär var ju inte vårat plus så lång varit :( fick tyvär mf men nu är vi på hästen igen och ska nu ha bim på fre 29 /3 :) spännande tror tyvär inte att det är något men man vet inte.."
  • Minnie69
    inväntande skrev 2008-03-24 19:38:11 följande:
    Ingen som kan svara?
    Jag vet inte mer än du, dessvärre tror jag nog inte att det är särskilt ovanligt. Titta bara på symtombeskrivningarna och diskussionerna ovanför. Verkar som att vissa är bombsäkra på att de är det, men har fel och andra är det, men utan att märka av det. Se´n finns väl alla möjliga alternativ däremellan..Sorry..
  • Greksmurfen
    inväntande skrev 2008-03-24 12:52:34 följande:
    Från det ena  till det andra. När fattar man att man är gravid? När liksom tänds lampan, trillar polletten? Är det olika?
    jag hade en dröm under natten att jag testade positivt å visst var det ett plus när jag testade på morgonen =).
    men sen tillhör jag dem som inte har särskilt mkt symptom. har haft lätt ilamående 4ggr typ , växande ömma brsöt som började nästan direkt. ökad törst å trötthet å nu på senare kissar ja lite mer ...

ska äntligen på inskrivning imorn =) längtar längtar ska bli så skoj....lite komiskt med ska till den barnmorskemottaagningen som jag sommarjobbade på förra sommaren hehe....
  • Seniorita

Halo! Haft alla möjliga konstiga symtom den här månaden. Sen försvann dom och sen har dom kommit tillbaka, hel skumt!
    Är riktigt förvirrande faktiskt!
    Skulle haft BIM igår, (min mens brukar ADLRIG vara sen).
    Så köpte ett G-test idag men det visade - :(

• Minnie69
    fluffiluffsan skrev 2008-03-25 17:29:24 följande:
    Halo! Haft alla möjliga konstiga symtom den här månaden. Sen försvann dom och sen har dom kommit tillbaka, hel skumt!Är riktigt förvirrande faktiskt!Skulle haft BIM igår, (min mens brukar ADLRIG vara sen).Så köpte ett G-test idag men det visade - :(
    BiM + 2, minus i rutan, för mig. Bilda klubb?
  • Seniorita
    Minnie69 skrev 2008-03-25 21:25:22 följande:
    BiM + 2, minus i rutan, för mig. Bilda klubb?
    Ja det tycker jag.
    Testat med morgonurin eller senare på dagen?
  • Minnie69
    fluffiluffsan skrev 2008-03-25 21:30:20 följande:
    Ja det tycker jag.Testat med morgonurin eller senare på dagen?
    Jag har kört med morgonurin, ska väl ha störst genomslagskraft? Inte ett pinksträck så långt ögat når, jag utgår ifrån att jag bara är försenad, men kan ändå inte låta bli att testa. Nu har jag beställt lite olika testmärken, vet inte varför. Sugen på lite m/s ngn, försök bli gravid i så fall!!!!!!!!!!!!Rena tortyren!!!!!!!!!!1
Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?