• Ell

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

*analyserar och spekulerar - HOPPAS!*

Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • Minnie69

Grattis KvillesHopp! Du har ju kämpat på, så skönt att det nu har tagit sig på nytt. Grattis!

• Tre sötnosar

Har precis testat positivt! Har nog BIM imorgon, tror jag.

ska försöka skriva ner allt som jag känt senaste dagarna.
    För tre dagar sedan fick jag otroligt ömma bröst, men det försvann och kom tillbaks i natt.
    Har några nätter nu fått springa på toa några gånger, tycker jag är kissnödig mycket oftare.
    Har även några dagar haft en sån där äcklig smak i munnen metallsmak (blodsmak).
    Lite lite lite öm i magen, men känner inte någon mensvärk.

Grattis alla andra som plussat och jag håller mina tummar för alla andra.

• Minnie69

Grattis!!
    Tre sötnosar skrev 2008-04-01 17:04:19 följande:

Har precis testat positivt! Har nog BIM imorgon, tror jag.ska försöka skriva ner allt som jag känt senaste dagarna. För tre dagar sedan fick jag otroligt ömma bröst, men det försvann och kom tillbaks i natt. Har några nätter nu fått springa på toa några gånger, tycker jag är kissnödig mycket oftare. Har även några dagar haft en sån där äcklig smak i munnen metallsmak (blodsmak).Lite lite lite öm i magen, men känner inte någon mensvärk.Grattis alla andra som plussat och jag håller mina tummar för alla andra.
  • Jonnasmamma08

får jag också vara med här?
    plussade den 27/3 och är beräknad till den 7/ dec...hoppas allting går jätte bra..är i alla fall jätte glad :)

• Missisola

Nån som känt sig svimfärdig och kallsvettig?
    Kommer inte i håg hur det var förra gången jag plussa....mer än trötthet och avsmak för apelsinjuice...
    Har nog BIM 7-8april

• Shorona
    Missisola skrev 2008-04-02 04:44:02 följande:
    Nån som känt sig svimfärdig och kallsvettig?Kommer inte i håg hur det var förra gången jag plussa....mer än trötthet och avsmak för apelsinjuice...Har nog BIM 7-8april
    Jag är yr och mår illa! Men jag fick - på test igår. Så idag ska jag till vc och se vad dem säger.
    I Maj blir jag en Gillerström! Precis som sambon och sonen!
  • Pumisen

Här är en till som plussade igår

Mitt onda i svanken hade sina förklaringar.. och för att inte tala om min akuta trötthet som dyker på då o då! Lite mensvärk, men annars inga symptom.
    Har idag börjat känna lite i brösten...så allt känns precis som förra gången jag var gravid!!
    Nu är det bara att hoppas att det lilla fröet vill stanna där inne!!! Iaf till bf

Hoppet, det sista som lämnar mig...
  • yoshimi

Jag plussade i söndags, 1 vecka före BIM hade jag inga symptom alls.
    Efter jag plussat började brösten ömma.
    Nu under veckan har jag varit väldigt trött samt svinhungrig.

• Solrosen77
    Svar på #1038
    Är också konstant hungrig men testar neg har dock bim 9-12 april...
    så jag hoppas hoppas!
Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?