• Ell

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

*analyserar och spekulerar - HOPPAS!*

Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • Minnie69
    KvillesHopp skrev 2008-04-04 11:58:13 följande:
    tack ja vi har ju kämpat på ett tag käns helt overkligt fattar inte att det kan va sant.. men det  är det gud underbart   :) hur går det för er alla .
    Ja jag är verkligen glade för din/er skull
  • Tovsan

idag va de inge pluss på stickan
    BIM på onsdag tror ja..
    *hålla tummen*
    har fortfarande molvärk i magen, ömma vårtor o lite lite illamående..
    hoppas inte det är mensvarningar bara..

• Minnie69

Beklagar, jag känner igen mig. Fick också ett jätte, jätte svagt streck, tror jag? Det var knappt synligt, har testat som tokig efter det, INGET!!! Är nu på BIM + 14...? Bara vänta och se....

• HN79

Nu är det bara några dagar kvar till BIM. Hoppas jag kan låta bli att testa innan denna gång

• Väduren06

GRATTIS till alla plussare!!

Och hoppas ni andra får ett fett plus på stickan snart ni med!!

• LillaFlingan

Tovsan: vilka test använde du???? såna där billiga små stickor????

• Tovsan
    LillaFlingan skrev 2008-04-07 05:49:14 följande:
    Tovsan: vilka test använde du???? såna där billiga små stickor????
    Ja, från testlagret.. borde kanske köpa ett ordentligt test.
  • Tovsan

invänta BIM nu bara.. vet ju inte riktigt när det är då jag inte haft en vanlig mens efter p-piller uppehållet, så jag räknar från "piller-mensen"..isfåfall tis/ons!

Minnie69:
    tack, detsamma! hoppas du får ett pluss! knepigt om du gått över 2 veckor o fortfarande inget! kan ju vara låghormonare o då kan det ju ta längre tid innan det ger utslag
    Visst är det konstigt med sånna där "spökstreck" man tycker att man ser ett streck, fast väldigt otydligt.. o sen är det inget!?
    Lycka till!! ska verkligen hålla tummarna för dig!!

• Tovsan
    Saga78 skrev 2008-04-03 15:35:18 följande:
    Hej hade mens sist 1mars,testade i dag - på cb test men det kanske e för tidigt att testa ännu..ska testa måndag igen..känns om om mensen ska komma har känt så i flera dagar nu..men den kommer ej..
    samma känsla i kroppen har jag med.. har haft mensvärk i 1 vecka nu men fortfarande ingen mens. BIM-1/2 IOFS! Men du har ju gått över nu då?
    Lycka till! vad spännanade.. Hoppas att du plussar!
  • Minnie69

Tack för tummarna, spökstreck ja förutom den där enda gången så lyser även sådana med sin frånvaro och då har jag torterat mig med att försöka att inte dricka på kvällen innan osv. (Nu har jag inte gjort det på ett tag, är väl ett tecken på uppgivenhet antar jag ).

Tovsan skrev 2008-04-07 07:35:28 följande:
    invänta BIM nu bara.. vet ju inte riktigt när det är då jag inte haft en vanlig mens efter p-piller uppehållet, så jag räknar från "piller-mensen"..isfåfall tis/ons!Minnie69:tack, detsamma! hoppas du får ett pluss! knepigt om du gått över 2 veckor o fortfarande inget! kan ju vara låghormonare o då kan det ju ta längre tid innan det ger utslagVisst är det konstigt med sånna där "spökstreck" man tycker att man ser ett streck, fast väldigt otydligt.. o sen är det inget!?Lycka till!! ska verkligen hålla tummarna för dig!!
Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?