• Ell

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

*analyserar och spekulerar - HOPPAS!*

Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • Minnie69

m/s är väl en nervsjukdom inte en psykisk/sexuell dragning so väl är S/m då?

• Minnie69

Försökte göra mig rolig Pfffff, gick inget bra..............Blev bara ..........förvirrat?????????osammanhängande??????????obegripligt????????????

• Minnie69

To late 2 tired, still not bleeding, ända anledningen att jag är uppe för att jag väntar på att rulla ut röda mattan för min ovälkommna gäst, var är du? Hallå? DET ÄR INTE RÄTTVIST, PLUSS ELLER MENS, MEN INTE VÄNTA, VÄNTA,VÄNTA .................

• Minnie69

ps tålamod är inte mitt starkaste kort, men jag är ganska trevlig ändå

• Seniorita
    Minnie69 skrev 2008-03-26 02:39:00 följande:
    Jag har kört med morgonurin, ska väl ha störst genomslagskraft? Inte ett pinksträck så långt ögat når, jag utgår ifrån att jag bara är försenad, men kan ändå inte låta bli att testa. Nu har jag beställt lite olika testmärken, vet inte varför. Sugen på lite m/s ngn, försök bli gravid i så fall!!!!!!!!!!!!Rena tortyren!!!!!!!!!!1
    Jag testade tyvärr inte på morgonen. Har den inte kommit på fredag får det bli ett nytt test då. Men började känna mensverk i magen igår, men ingen tantröd :S
  • Minnie69

Teststicka med svagt jätte svagt spökstreck både på ÄL sticka och gravsticka.

• Shorona

En fråga. Vi har påbörjat försök till andra barnet. Just nu har jag en konstig känsla i livmodern. Ska inte ha mens förän om en vecka. Känns inte som mensvärk.... svårt att beskriva.... känns som att det är fullt inne i livmodern. Någon som förstår? Plus att jag är väldigt törstig!
    Kan det vara positivt?

I Maj blir jag en Gillerström! Precis som sambon och sonen!
  • inväntande

Hm låter som min pms och veckan innan jag ser tyvärr alltid grvid ut och är spänd men så är icket fallet.

• KvillesHopp

tja

då var man på bim - 2 nuhar sjukt ömma bröst men känner inte så mycket mer.. mer ömma än vanligt.. tror tyvär fortfaran inte att de  är något men  man vet ju aldrig..

vet ni om man kan se på ett äl test om man är gravid??

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?