• Ell

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

*analyserar och spekulerar - HOPPAS!*

Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • Minnie69

Jag var inte medveten om det förrän jag idag fick svag markering på min ÄLtest-sticka samtidigt som jag tyckte mig skymta ett supersvagt streck på gravstickan. Det stod när jag lusläste bruksanvisningen att reagensmedlet var korsreaktivt eller ngt på hCG och därför skulle inte gravida använda ÄLs stickorna (lol). Jag testade med båda då jag var osäker på om min ÄL hade skuttat och i så fall ville fånga upp en eventuell försenad ÄL.

KvillesHopp skrev 2008-03-26 22:10:53 följande:
    tja  då var man på bim - 2 nuhar sjukt ömma bröst men känner inte så mycket mer.. mer ömma än vanligt.. tror tyvär fortfaran inte att de  är något men  man vet ju aldrig..vet ni om man kan se på ett äl test om man är gravid??
  • Minnie69

Antar därför att det beror på vad det är för reagensämne i dina stickor. Vad är det för sort?

KvillesHopp skrev 2008-03-26 22:10:53 följande:
    tja  då var man på bim - 2 nuhar sjukt ömma bröst men känner inte så mycket mer.. mer ömma än vanligt.. tror tyvär fortfaran inte att de  är något men  man vet ju aldrig..vet ni om man kan se på ett äl test om man är gravid??
  • Minnie69

Gjorde faktiskt ett precis nu, inget utslag på det, naturligtvis , testar "morgonjuice" imorgon.

fluffiluffsan skrev 2008-03-26 22:51:06 följande:
    Minnie69: När ska du göra ett nytt test?
  • Minnie69

Jag har också mensvärk och PMS-symtom, men inte ömma bröst som jag brukar få innan mens. Mer "bränner" i dem emellanåt.

fluffiluffsan skrev 2008-03-26 10:04:23 följande:
    Jag testade tyvärr inte på morgonen. Har den inte kommit på fredag får det bli ett nytt test då. Men började känna mensverk i magen igår, men ingen tantröd :S
  • NiniMe

Jag hade inga symptom alls, merän molande känsla, sen tröttheten som kom när jag var runt v. 10...

To All Y Bitches Talking Behind My Back, ThankS 4 Making Me The Center Of Youre WORLD
  • plantan

Här pendlar man nu mellan hopp och förtvivlan.. Ha legat vaken större delen av natten med mensvärk. BIM på lördag så antingen mensvärk som e tidig eller växtvärk får se om mensen kommer på lördag hoppas hoppas inte. Lycka till alla här inne :)

• mars75

Har haft molande mensvärk med ont i ryggen i 4 dagar nu. BIM om ca en vecka. Brukar aldrig känna så här annars innan mens. Hoppas!! Hade inga symtom alls i början på min förra graviditet. Tvivlade länge på att jag var gravid även om två tester visade +.
    Går nu bara och väntar på rätt tillfälle att ta fram stickan...

• plantan

fick mens nu... 2 dar för tidigt hur sören räknar jag nu? har alltid gått som en klocka innan ju?!

• Seniorita

Hejsan! Ingen tantröd i sikte ännu! Skulle haft i måndags så har inte gått så långt förbi, men som sagt lite skumt när den aldrig varit sen förut! Hade så fruktansvärd "mensverk" verk i tjejmagen igår kväll så jag fick proppa i mig alvedon så jag kunde sova till sist.
    Många säger att det har symtom som ont i brösten. Men jag har inte kännt ett dugg! Men det som är att dom har vuxit (enligt karln) :S

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?