• Anonym (undrande)

Är detta hög årsinkomst?

Är en årsinkomst på 170 000 (innan skatt) mycket eller lite?

• Svar på tråden Är detta hög årsinkomst?
  • Anonym

Anonym (456): Du retar inte mig - jag kan bara konstatera att människor med verklig stil och klass och god bakgrund - familjerna i sladdran t ex aldrig skulle sjunka så lågt som du. Och nej, jag är inte ett dugg avundsjuk på dig. Tvärtom hoppas jag att någon i min krets skulle ta mig åt sidan och påpeka att det inte är acceptabelt att bete sig så.

• Anonym (456)

Ja. Du behöver inte bevisa något för mig. Jag tror dig. Det börjar låta som att du behöver övertyga dig själv mer, snart.
    rött och guld skrev 2008-01-29 22:31:23 följande:

Anonym (456) skrev 2008-01-29 22:19:25 följande:
    jag sparar oxå trots min lilla inkomst jag sparar 50% av min inkomst ,dvs 4.000kr per månad.har räkningar för 2.000 per månad.och jag mår BRA!!
  • rött och guld
    Mia83 skrev 2008-01-29 22:19:28 följande:
    rött och guld skrev 2008-01-29 22:17:02 följande:
    Ja, och jag anser fortfarande inte att man står på egna ben när man t ex inte betalar något för boendet.Man står på egna ben när man klarar av att förse sig själv med allt nödvändigt, och där inkluderar jag boendet.
    men det är ju för h*vete hans lägenhet,varför ska jag betala för nåt som är hans? inte får jag någon del utav den om vi separerar..varför ska jag då betala hälften???
    djäkla dumt resonemang.
  • Anonym (ynkligt)

Ja du får fortsätta tova sockor och koka rötter bäst du vill. Du är låginkomsttagare i alla fall
    rött och guld skrev 2008-01-29 22:29:40 följande:

Anonym (456) skrev 2008-01-29 22:17:49 följande:
    ja du kan vara MYCKET glad över att ha sluppit gå igenom allt jag har gått igenom.men det har samtidigt gjort mig stark.och jag har by the way 4st miljonärer som är mina bästa vänner och inte är jag avundsjuk på dem...har aldrig bett dem om 5öre... och skulle aldrig göra.allt i livet kretsar inte kring pengar och grejer.de uppskattar mig för PERSONEN jag är.
  • Anonym

rött och guld skrev 2008-01-29 22:33:09 följande:

men det är ju för h*vete hans lägenhet,varför ska jag betala för nåt som är hans? inte får jag någon del utav den om vi separerar..varför ska jag då betala hälften???djäkla dumt resonemang.
    För att du också bor där.
  • rött och guld

Anonym (456) skrev 2008-01-29 22:21:50 följande:

Nej, lite krasst sagt kan man kanske säga att du inte har samma val som alla andra, men alla gör väl det bästa av det man har får jag hoppas. rött och guld skrev 2008-01-29 22:19:25 följande:
    klart man gör det, det är ju inte så att jag har gett upp bara för jag KAN ge upp om jag vill...
  • Anonym (456)

Jo, uppenbarligen eftersom du fortsätter att adressera mig. Som sagt, det är kul att få folk att reagera. Jag har aldrig sagt att du är avundsjuk och jag bryr mig heller inte om ifall du vore det heller.

Anonym skrev 2008-01-29 22:32:04 följande:
    Anonym (456): Du retar inte mig - jag kan bara konstatera att människor med verklig stil och klass och god bakgrund - familjerna i sladdran t ex aldrig skulle sjunka så lågt som du. Och nej, jag är inte ett dugg avundsjuk på dig. Tvärtom hoppas jag att någon i min krets skulle ta mig åt sidan och påpeka att det inte är acceptabelt att bete sig så.
  • jennie ellie

Människa, för att du bor, lever och sliter på lägenheten i och med att du bor där

men det är ju för h*vete hans lägenhet,varför ska jag betala för nåt som är hans? inte får jag någon del utav den om vi separerar..varför ska jag då betala hälften???djäkla dumt resonemang.
  • Mia83

Det behöver du inte heller, ni får dela upp er ekonomi hur ni vill. Men så länge man bor gratis anser jag inte att man står på egna ben.
  • rött och guld

Anonym (ynkligt) skrev 2008-01-29 22:22:12 följande:

Kan du sitta här och skriva kan du väl sälja trosor över nätet eller liknande så skulle du få in 4-5 tusen extra i månaden men det är väl bättre att klaga här istället för att göra något som förbättrar sin situationrött och guld skrev 2008-01-29 22:19:25 följande:
    nu är det ju så att man inte får ha hur mycket sidoinkomster som helst då man har aktivitetsersättning, men visst säljer jag lite på tradera..
Svar på tråden Är detta hög årsinkomst?