Är detta hög årsinkomst?
Tja, utgick väl från mig själv och min vänner som inte har något lån på våra lägenheter. Vad jag menar är att en miljon inte är så mycket idag.
Tja, utgick väl från mig själv och min vänner som inte har något lån på våra lägenheter. Vad jag menar är att en miljon inte är så mycket idag.
Men du anser ändå att man är fals och ytlig om man inte är låginkomsttagare. Eller förresten, det kanske var någon annan med ungefär samma åsikter som du som skrev det, orkar inte gå igenom heöa tråden igen.
Men jag fattar ändå inte vad ditt livs historia har med saken att göra..
rött och guld skrev 2008-01-29 22:54:00 följande:
Tja, jag kan ju ursäkta mig med att jag är ensamstående mamma och jobbar i ett låginkomstyrke så jg är nog lite mindre ytlig än ni andra nyrika:)
Det här påminner om en annan tråd där jag fick skit för att min pappa sparat pengar åt mig och att jag borde skämmas över att jag har kvar de pengarna till min dotter, för hur vågade jag skriva så när det faktiskt finns folk som inte har mat på bordet.
Anonym (456) skrev 2008-01-29 22:56:47 följande:
Nope, har inte ett öre i lån...dessutom har jag inte en tvåa utan en trea, blir jag lynchad nu?
rött och guld skrev 2008-01-29 22:59:17 följande:
Nä, man måste ingenting, det väljer man helt själv. Jag or i Malmö och har ingen koll på områdena i Göteborg. Men ska man bo någorlunda ok och centralt här får man punga upp med en miljon i alla fall. Men nej, det gör en fortfarande inte till en bättre människa, bäst att förklara det eftersom du gillar att missförstå.
rött och guld skrev 2008-01-29 23:00:45 följande:
Skönt att du i alla fall inte är fast i en kvnnofälla.
rött och guld skrev 2008-01-29 23:09:06 följande: