• Fröken R

ENKÄT: String eller vanliga trosor?

Hej, lägger detta inlägg under skönhet - mode, kanske fel ställe?

Jag har inget bättre för mig nu och tänkte därför starta en liten undersökning. Använder ni string eller vanliga trosor? Motivera gärna.

Själv har jag haft lite problem med string och tajta jeans...

• Svar på tråden ENKÄT: String eller vanliga trosor?
  • neela

Använder nästan bara string äger oxå några par hipstertrosor dom är sköna oxå men passar tyvärr inte under allt som string.
    Vanliga trosor klarar jag inte av för jag tycker att det är så obekvämt när dom korvar sig.... helt klart string

• Nane

Absolut string! Jag har försökt vid några tillfällen att ha vanliga trosor men jag blir galen av att de åker in i rumpan hela tiden. Jag drar ut och de åker in... Då är det bättre att ha dem(string) där redan från början. ;)

• Madja82

Alltid string! sen man prova 1a gången o vant sig, känns det obehagligt med "vanliga" trosor....... Dessutom syns de inte genom byxorna

• sydneygirl

På dagen alltid string (hipstermodellen, seamless, bomull oftast)
    På natten alltid vanliga (briefsmodell, bomull) sååå sköna!!

Min rumpa är helknäpp, spelar ingen roll vad jag än gör, vanliga trosor åker in i baken. Briefs går iofs bättre, men de syns så mycket genom byxorna, så det går bort. Nej, string passar mig bäst.

Men boxer har jag aldrig fattat. Det är ju en söm mitt i (mellan benen) vilket gör det himla obekvämt för muffan. Får panik av dessa, det måste för min del vara platt mot och inget annat....hoppas ni fattar vad jag menar.

Sen ett tips - om ni ska ha vita byxor använd hudfärgade trosor. Finns inget fulare än vita trosor som lyser igenom- string eller inte... (ja eller chockrosa kanske inte skulle vara så snyggt heller )

• proppen

String,alltid string...utom när mensen är som värst och jag måste ha binda då blir det "vanliga"

• sisley

String såklart! Jag kan inte ha vanliga trosor, de lägger sig som en korv i baken. Stringtrosor märker jag inte ens av.
    Tvingas precis som proppen ha vanliga trosor under mens, sk menstrosor. De är jättesnygga.. *ironi* hahaha

• kobra

string eller hipsters, vanliga trosor är ju de som verkligen åker in i röva

• mamy

Här är en till som bara använder string. Helt enkelt för att de är bekvämast och syns inte under kläder.

• Pojkmamma

Aldrig string. Någon frågade i ett tidigare inlägg om det finns något fulare än när troskanten syns? Ja, när ryggslutet blottas och men ser under stringbaken. Alltså både över och under stringen bak. Det är inte snyggare än en troskant.

Själv gillar jag låga hipsters. Gärna med en tunn spetskant mot benet så sömmen inte blir så markerad.

• bellisima

String, självklart. De är bekvämast. Kan även rekomendera mammastring, de funkar bra de med. När man är gravid alltså.

Svar på tråden ENKÄT: String eller vanliga trosor?