• Fröken R

ENKÄT: String eller vanliga trosor?

Hej, lägger detta inlägg under skönhet - mode, kanske fel ställe?

Jag har inget bättre för mig nu och tänkte därför starta en liten undersökning. Använder ni string eller vanliga trosor? Motivera gärna.

Själv har jag haft lite problem med string och tajta jeans...

• Svar på tråden ENKÄT: String eller vanliga trosor?
  • Despinetta

När jag hade gått ner 16 kilo i vikt för ett par år sedan blev jag hopplöst fåfäng och använde string under mina tighta jeans vilket fick till följd att jag fick ständigt återkommande svampinfektioner. Bläää Jag hade aldrig haft det tidigare. Så det där med att vanliga trosor åker in i rumpan...det är lika illa med den där himla stringen som man bara känner att man vill dra ut hela tiden! Nä, stringtrosor, huvva! Dessutom tyckte min fästman att det var rent avtändande! (trots att jag har en riktigt läcker rumpa

Nä, rejäla trosor i boxermodell ska det vara. Har hittat helt ljuvliga på LINDEX med spetskant nertill! Superfina, känner mig som Esther Williams!

• PreMama

alltså, måste bra fråga, när bestämdes det att en troskant är det mest avskyvärda som kan synas på en kvinnas bak? jag fattar inte riktigt det argumentet. och när syns denna troskant egentligen? blir inte string-tråden mellan skinkor och blygdläppar svettig och dan, särskilt under långpromenader på sommaren? är inte det läskigare än en synlig troskant?
    alla gör ju självklart som de vill och smaken är som baken.. ;) men jag må säga att jag är trött på att krypa omkring längs golven på underklädesavdelningar enbart för att finna ett par sköna trosor som omfamnar hela min rumpa. kant eller ingen.
    vanliga trosor med brett på sidorna, är således mitt svar till trådstartaren!

• Bergtuva

Instämmer med föregående inlägg!!!

• Anci

Jag använder ingetdera. Använder normalt inte trosor alls.

• Lucylin

Måste man välja antingen eller? Mina favoriter är lite lägre boxers, hipsters kallas de väl, men jag har även string och vanliga trosor. I troslådan finns nog en tredjedel "vanliga", en tredjedel boxers/hipsters och en tredjedel string. Använder dem allt efter humör och vad som finns rent

Har aldrig haft svamp *peppar peppar*

• Shalita

Oftast hipster eftersom jag tycker de är sköna och inte ger "dubbla" skinkor under tighta byxor.

Ibland string eftersom jag känner mig lite sexigare i dem.

Väldigt sällan vanliga eftersom jag tycker det är svårt att hitta vanliga som är snygga under jeans.

• snobben

Hipster trosor, så himla sköna. Hatar string, det fulaste och mest obekväma jag vet.

• Jii

Använder helst boxer/hipster modell. String om jag vill känna mig fin till fest. Tycker att det är svårt att hitta vanliga som inte "åker" in mellan skinkorna! Oskönt!

• Jessica Hannu

String eller inget alls...

• pckattis

Instämmer med föregående inlägg!!!

Svar på tråden ENKÄT: String eller vanliga trosor?