• Fröken R

ENKÄT: String eller vanliga trosor?

Hej, lägger detta inlägg under skönhet - mode, kanske fel ställe?

Jag har inget bättre för mig nu och tänkte därför starta en liten undersökning. Använder ni string eller vanliga trosor? Motivera gärna.

Själv har jag haft lite problem med string och tajta jeans...

• Svar på tråden ENKÄT: String eller vanliga trosor?
  • Jennie Brunflo

Bläääääääääää för string!!!!

Bomullstrosor ska det vara. Gärna sloggi- eller jennytrosor.

• LillS

Tycker ofta att string är obekvämt, men jag har några par som är ok. Dock har jag oftast hipsters eller vanliga, har inte problem med att vanliga "åker in", annars förstår jag faktiskt argumentet att om trosorna ändå åker in kan man lika gärna ha string

• lång väntan

String!!!...varför ha en tjock tyghärva därbak istället för en tunn tråd..hehe

• liten ior

är lite av periodare när det gäller trosor, använder string ibland o, "vanliga" trosor ibland
    tror det har lite med vilka kläder jag ska ha på mig o, hur jag mår...

• hanne

helst hipsters, annars vanliga. String ibland. Men, vad gör ni för att era vanliga trosor ska åka in i baken??
    String däremot skaver som sjutton både på baken och musen. Och känns rätt snuskigt, det blir ju så tätt på något vis! svampodling var det nån som sa...

• Erika Martinas mamma

Jag tror det beror på vad man har för form på rumpan, hanne. Jag föreställer mig att på mig åker in på baken eftersom jag har ganska rund rumpa. Jag kan ha fel också.

• Snuttenåjag

Vanliga trosor helt klart, fast jag kan inte påstå att jag brukar ha hela trosan i baken för det...precis vad gör man för att få det?
    Har aldrig förstått tjusningen med en tråd i baken, tycker inte att det är speciellt sexigt på tjejer heller.

Tjingeling!

• Sysssteryster

Håller med pojkmamma!!
    Hur snyggt är dte med kombinationen låga byxor och stringtrosor?
    Bryr mig överhuvudtaget inte om någon ser sömmarna efter mina trosor. Den enda gång jag kan använda string (jag äger ett par) är när jag har en tunn kjol, men det är inte bekvämt.....

• mim

Absolut string.... De är bekvämast.

• Vilda

Alltid string förutom på natten då ja sover utan ngt alls, eller när jag måste ha binda (usch). Har haft string i hela mitt vuxna liv, avskyr att ha vanliga (om det inte är bikini), tycker det är för mycket tyg och eftersom jag i princip alltid har tighta brallor är det snyggast utan sömmar som syns, "delade" skinkor är grymt osexigt ;)

Svar på tråden ENKÄT: String eller vanliga trosor?