• Fröken R

ENKÄT: String eller vanliga trosor?

Hej, lägger detta inlägg under skönhet - mode, kanske fel ställe?

Jag har inget bättre för mig nu och tänkte därför starta en liten undersökning. Använder ni string eller vanliga trosor? Motivera gärna.

Själv har jag haft lite problem med string och tajta jeans...

• Svar på tråden ENKÄT: String eller vanliga trosor?
  • Liria

String! Efter många års slitande och dragande med trosor som alltid hamnade på sniskan hur man än gjorde..så blev stringtrosorna min räddning! Nu syns jag inte längre med ena handen hållandes i någon troskant
    Om trosorna syns eller inte...det bryr jag mig inte så mycket om...

• Tossan79

Mest vanliga, och ibland string om jag ska vara fin för sambon.... Känns dock lite jobbigt och ofräscht med något som skaver i rumpan!

• Bergtuva

string....nejtack-

På vilken sida av hemorrojderna ska man lägga stringen....?

• annhan

Jag äger bara stringtrosor, och stringboxers. Tycker att de är skönast, snyggast och sitter bäst under kläderna.

• magdamamma

Vanliga trosor och det ska vara bomull på baken!

• Önskan

Hade mycket string ett tag ... och fick jätteproblem med svamp hela tiden! Min gyn sa att det var en jättevanlig orsak. Det och att man tog bort håret som annars skapar ett luftigt mellanrum.
    Jag försöker använda hela trosor (som går nedanför rumpan) nuförtiden men vid vissa plagg måste man nästan ha string. Men bara ibland.

Och bomull är ju såklart snällast och luftigast men syntet sitter bättre, tycker jag.

• Wilja

Använder nog båda lika mycket tror jag.

Oftast beror det på vad jag har för byxor på mig...
    "Pösigare" byxor = Boxer eller vanliga trosor
    Tightare byxor eller jeans = string

~Wilja~

• Teskedsmamman

Jag använder både och.... riktiga string med mjuk bomullsstring tycker jag är bekvämt att använda... Just för troskanten! Andra får ha hur de vill, men ja tycker troskant är fult på mig. Dock har jag upptäckt att boxertrosor ger samma effekt som string just när det gäller troskant!

• Popflickan

Fråga: Vad är stringboxer?? Låter nästan som en motsägelse tycker jag...

Jag anävnder vanliga trosor mest, ytterst sällan string. Trosor i rätt storlek och bra kvalitet åker sällan in i rumpan.
    Boxertrosor är ra också! Tycker itne att det spelar nån roll om troskanten syns..

• Gladiator

Kan inte tänka mig att ha någonting annat än string!
    Äger inte ens ett par vanliga trosor!

Jag känner inte att det sitter nått mellan skinkorna, man behöver ju inte köpa dom med den hårdaste spetsen man kan hitta, inte heller ha för små.

Svar på tråden ENKÄT: String eller vanliga trosor?