Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Jojja>>stakars Valter! Inget roligt för någon av er! Men lika bra att de f¨r det när de är små.
Tinna>> somnade han till slut E. Hoppas rutinerna funkar bättre idag.
NK80>> Inget hjälper, fråga en som vet!
Det bästa du kan göra är att VILA!!!!
Helene>> Vi har också en trappa som behöver göras iordning, undrar om man kanske skulle ge sig på den till våren, då skulle gubben bli glad iallafall. Han hatar den. Och har inte fått gjort något åt den. JAG ORKAR INTE!
Emejo>> skönt med kortdag! Njut, hoppas ni har lika fint väder som här i KARLSTAD, Sola skiner!
Syster>> skönt att se dig! Lycka till nu, nu är det dags att packa UPP äntligen!
Dink>> så tråkigt, så ledsen för din skull, hoppas du hittar dem igen.
Bessie>> inget roligt med tanden.
JAS>> kul med ny bil, när börjar du jobba heltid igen?
Skrev ett långt inlägg igår men det FÖRSVANN!!!
Mjölkstockningen släppte igår natt, efter att pumpat ur bröstet varannan timme. Så nu känns det ok igen, ska ha kvar pumpen ett par dagar till ifall att. Men var med om något otäckt igår, blöder ju fortfarande en del, inte mycket men lite grann. Låg och sov igår och när jag vaknade så kändes det som jag kissat ner mig går på badrummet och går förbi hallspegeln på vägen ser då att jag har en stor BLODFLÄCK på hela rumpan, springet till soffan och kollar , jo då en fläck på 7*10 cm. Så jag har läckt massa blod, genom en stor binda, trosor och jeans ner i soffan. Tur soffan har rött tyg så det är ju bara att tvätta. Sen så fick jag ringa in till sjukhuset och de trodde det berodde på att jag ammat och pumpat så mycket det sista dygnet så att livmodern har dragit ihop sig det allra sista. Men jag trodde för ett ögonblick att nu dör jag! Men det har avtagit till nu så det är ok igen.
Varit på bvc idag och Carl har gått upp bra, på en vecka har han gått upp 250g och växt 2 cm. Mammas älskling!
Nej, dags att väcka liten så att han kan amma innan vi åker till förskolan för att hämta Whilma.