• tinna

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

jas: Har mycket svårt att tro att dom resonerat så för när de resonerar annars så är det liksom "vi måste ju komma på julen så att inte E undrar var vi är" och "vi måste ha tätare umgänge för E saknar oss".

Kul med revy! Vi läste nånstans att dom ska sätta upp Jesus Christ superstar i Malmö med Ola Salo som Jesus. Vet inte när men den ska vi åka på iaf, är så grymt mäktig musik!

• tinna

Just nu är jag lite gaaaaalen på Alma. Har håll tpå att plocka ihop lite tvätt osv. KOmmer ut i köket där hon sitter vid datorn. Hon har lyckats plocka bort alla mina favorittrådar!!!! Blir inte särskilt lätt att hitta igen dom.... Hittade den här iaf, å det är ju viktigast!

• tinna

helene: Jag skulle nog tagit 17,5 då... DU ska ju kunna ha den på sommaren också...

Alma håller nog på att bli sjuk (vattenkoppor kanske??) för hon är verkligen inte på topphumör idag. Hon bara skriker och är superlessen hela tiden. Inget man kan göra är bra...

Jag ska iväg i eftermiddag och sjunga i kyrkan, ska vara där kl 17. Borde verkligen ta och göra mig iordning lite snart om jag ska hinna. Allting tar ju så förbankat lång tid när man har tre vildingar omkring sig...

• tinna

jas: Lever på hoppet att jag haft det som yngre utan att märka det. Sen så finns det faktiskt några lyckliga få som är immuna mot det dessutom... Alla mina syskon har haft det, jag har jobbat med barn som haft det, jag borde ju ha fått det tidigare kan man tycka...

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]