Aprilmammor 2005 [tråd 12]
jojja: Ja, förr var det röd triangel på ![]()
jojja: Ja, förr var det röd triangel på ![]()
jojja: skickar lite styrkekramar norrut!
jas: Hahaha, ja ibland blir man lite chockad!
Bessie: Kul
Lyssnar på BWOs melodifestivalslåt. Underbar!
jas: Vad är det för bil då??
jas: Vi ska hämta den på torsdag är tanken
Du får väl åka hit och köpa en bil då, det gör ju norrmännen ![]()
syster: Trevligt att se dig
Dink: Jag vet exakt hur det känns, vår dator kraschade i januari -06 så massor av bilder försvann eftersom jag inte hunnit/tänkt på att bränna ner dom. Så hela Almas första jul är borta. Var skitlessen då och har inte kommit förbi det stället i Almas album än för jag vet inte hur jag ska lösa det...
Nu ringde vår bankkvinna och sa att hon gjort klart med lånet tills på torsdag, skönt
La upp den på tre år bara, är så skönt att få det amorterat och klart.
Nähä, bästa tt få på sig lite kläder och åka till förskolan, ska lämna en massa återvinning också.
Mina barn har precis rymt! DOm kan man verkligen inte lita på!! KOm hem från förskolan, släppte ut alla barn. E hade precis somnat i bilen så jag gick in och la honom i sängen. När jag kommer tillbaka ut är ungarna halvvägs till mormor, hon bor kanske 250 m bort eller nåt sånt. Ringde mamma snabbt som attan så¨hon var med på att dom kom. Nu ringde en ångerfull Jakob och sa att dom var hos mormor. Jag lät lessen på rösten och sa att jag letat och letat. Då sa Jakob: Men nu vet du ju var vi är, vi stannar en liten stund så kommer vi till dig sen. Sen var det inte mer med det... Får nog prata allvar med dom när dom kommer hem igen.
mariiee: Stort grattis igen, skönt att se dig! Det är klart att Lisa måste reagera lite, det är ju en ganska så stor förändring för henne också. När Jakob var och hälsade på mig och Alma på BB så puttade han in plastbaljan i rummet när vi skulle gå och fika, den där nya saken skulle ju inte följa med hans familj och fika heller... Numera är dom dock helt oskiljaktiga så det ändrar sig ![]()
mariiee: Du måste byta sidfot ![]()
Kikar in en sväng från jobbet
KRAM till alla som är sjuka och som inte får sova! Fy attans!
Malin: Gratta Whilma! Alma heter också Victoria, vi var ute och hissade flaggan imorse innan jag åkte till jobbet
Malin igen: Instämmer i det som emejo skriver, dom har ju inte full koll på språket och tar till lite hårda ord som dom egentligen inte menar alltid. Men det är ju inte kul att höra för det...
NU måste jag jobba vidare...