Malin: Åh så tråkigt! Men det är väl bara att gilla läget, är ju inte så mycket annat att göra i din situation...
Hoppas att det blir bättre för förskolebarnet efter anmälan och allt som hör till. Varför gjorde inte rektorn nån anmälan om barnet pratat med er på förskolan om det? Men förstår att det är tungt att vittna! Var med och anmälde 7 fall till soc under en termin när jag jobbade i en skola, det var ingen höjdare vill jag lova...
NNk80: Säger som alla andra, ta det lugnt! Men förstår samtidigt att du vill visa din efterträdare hur det ska göras osv, finns ju ingen annan som kan det så bra som du.
SY: Lilla gubben! Hoppas han är lite piggare idag!
emejo: Fy attans vad du är duktig på att sy! SJälv syr jag gardiner emellanåt, och kanske några kuddfodral. Laga jeans har jag blivit lite av en gud på också för Jakob slår sönder alla sina jeans så fort han får dom typ. Sen vill jag också handla kläder men ungarna har verkligen stora berg med kläder, det är inte motiverat att köpa mer, det är helt galet vad kläder dom har! FUnderar nästan på att lägga ut ¨sånt som dom kan ha på tradera bara för att tömma lite och kunna köpa lite nytt... SJälv håller jag på att gå ner i vikt och då är det inte heller kul att köpa kläder, vill ju vänta lite till och lite till och lite till...
Idag ska vi umgås lite med min syster tror jag