• tinna

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Nu är Jimmy och E på väg hem Jag ska hämta Jakob hos mormor nu och så ska vi åka till stan och köpa lite grejer inför dopet på söndag så nu känns det som att det kan rulla på igen. Ska tillbaka på måndag och ta lite fler prover dock.

I tried to live alone, but lonley is so lonley alone
  • tinna

systery: Men oh, vad är det som är fel då?

Malin: Japp, det är han eftersom jag är hemma så blir det ju så. Eller, vi kunde ju välja att betala avgiften och ha honom på loven men det kändes inte så viktigt. Vi Har haft det jättebra idag

Nu är E hemma igen, Jimmy sover för han ska jobba inatt. E är sitt gamla vanliga jag och är riktigt lycklig över att vara hemma hos Jakob & Alma igen

• tinna

Syster: Klart du inte behöver förklara, skickar en massa styrkekramar till dig!!

• tinna

helene: Jösses vilka stora fötter han verkar ha! Alma har 23, kanske 24 ... Jakob har 29 i sina vinterstövlar nu, det kan bli så läskigt att vi åker på att köpa strl 30 till sommaren. Låter inte det jättestort??

Om du vinner får du ett mail från Tradera där det sår att du vunnit. Antingen så har säljaren skrivit med sina betalningstuppgifter däri eller så skickar säljaren et mail till dig med informationen. Sen betalar du och väntar på att få hem grejerna. När du fått grejerna så går du in och sätter ett positivt omdöme på Tradera om affären gått bra

• tinna

jojja-vännen: Gud så härligt med fast tjänst, äntligen!! Hoppas att det lugnar ner sig lite då också...

Kollar på antikrundan, är från Tranås, alldeles i närheten ju Har dock inte sett så många som jag känner igen men ett par stycken iaf

• tinna

Men hu vad många som mår dåligt idag! Så tråkigt för er och era nära!!

Jag har äntligen fått tummen ur och fått ut lite grejer på tradera. Fast inte orkade jag lägga ut allt jag tänktså jag får väl köra en sväng till efter helgen...

• tinna

HÄr skiner solen och det ser ut som en riktigt härlig vårdag ute! E är helt frisk från magviruset nu, hade vanligt bajs imorse

Somnade sent igår, fastnade framför CSI mitt i natten. Men som tur är så sov Jakob och Alma till straxt efter sju och smög sen upp och kollade på tv. E sov till straxt efter åtta så jag är rätt nyvaken nu

• tinna

Har förresten lagt ett kort på E precis innan vi åkte in till sjukhuset i min blogg. Han var riktigt riktigt ynklig...

• tinna

Malin: Nä, inte så värst mycket förberedelser, har beställt smörgåstårta och tårta som ska hämtas imorgon. Har köpt blommot och ljus att duka med i bygdegården så det ska vi göra imorgon. JAg är mest orolig för att släkterna ska börja bråka men det är ju inte så mycket man kan förbereda sig för...

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]