Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Malin: Åh, spännande!!
Jas: Nä, dop imorgon.
Malin: Åh, spännande!!
Jas: Nä, dop imorgon.
Nu har mina barn hållt på att leka med sina dockor i över en timma! Är helt i chock! Dom går med vagn, dom lagar mat, dom matar, byter blöja och nu ska dom ha dop så att bebisen får känna Jesus ![]()
Hej hopp!
Kikar in lite här medan vi stressar omkring för att få allt iordning till dopet. Föräldrarna kommer om 40 min och vi går i pyjamas hela högen... Men det mesta annat är klart iaf, alltid nåt
Är väldigt glad över att Carola inte gick vidare direkt, även om jag är lite smygkär i Andreas Johnsson ![]()
Hej hej!
Vi överlevde
Gick faktiskt jättebra alltihopa men det är en anspänning att umgås med en massa människor man inte känner och som inte riktigt tycker om varandra... Så nu är jag TRÖTT!!! Men än så länge är barnen ganska lugna, Jakob leker ute, Alma leker med vatten i badrummet och E kryper mest omkring och verkar rätt nöjd med att få göra som han själv vill och inte bli buren precis hela tiden... BLir tidig nattning idag, alla är nog rätt trötta tror jag.
Alla barnen sov 18.55 idag
Har ätit lite flygade Jakob från frysen och slöar i soffan, ska kolla singing bee straxt. Sen är det inte omöjligt att det blir sängen direkt...
Bessie: Härligt att ni haft det så bra i fjällen! Vi har haft kanonväder här nere också faktsikt och imorgon ska vi ha vårväder, sol och 5-7 plusgrader. Kanske skulle köpa hem lite jord och börja plantera om alla blommor som håller på att dö...
NK80: Jimmy satt och höll stenhårt på kebabpizzan, han tyckte den var tokbra....
Så, nu har jag bloggat lite om dop och melodifestivalen
E har vaknat ett gäng gånger nu, antar att han är lite orolig efter alla intryck under dagen. Jag och Jimmy har ju fått hålla oss lite i bakgrunden liksom så han är väl lite orolig kanjag tro.
jojja: Du får väl messa med Jimmy inatt då, han har inte heller sovit nåt idag
Ni kan ju diskutera Kebabpizzans storhet
Var in hos E alldels nyss. Han satte sig upp och gav mig nappen... Hans favoritlek går ut på att han ger mig nappen och sen gömmer jag den och tar fram den och han skrattar. Jag var dock inte på llekhumör ikväll...
Malin: Bra taktik att planera in en massa grejer! Nästa intressanta datum är på fredag, då fyller jag år
Men det innebär 15 dagar över tiden för dig och det låter lite väl mycket...
Godmorgon!
jojja: Jobbigt när han även är sån på förskolan, Alma är världens argaste och tjuriga hemma och skriker åt allt men på förskolan är hon hur gullig som helst enligt personalen...
E höll igång till ett i natt men sen har jag sovit gott! Idag är en späckad dag med tårtätning, provtagning med E, shopping och fika på gamla jobbet. Mamma ska hämta kidsen på förskolan så jagbehöver inte stressa för att hinna med det också. Ska bli rätt skönt att få göra en masa saker och bara släppa gårdagen ![]()