Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.
Välkomna alla Aprilmammor 2005!
Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.
Välkomna alla Aprilmammor 2005!
VAd gör du här då
?
MALINS GUBBE!! Du har ett oavslutat uppdrag
Malin K F skrev 2008-02-24 19:06:49 följande:
Du jag har alldeles för ont för såna aktiviter.
Malin, hoppas att "rotningen" gjorde så att du får starkare värkar och att det kommer jämnare - nu är det faktiskt dags! *kramar till dig*
Sambon sitter och tittar på film men jag orkar bara inte koncentrera mig på film just nu - så jag gick upp och satte mig här.
Cykla: Colin har inte nått ned till pedalerna på sin trehjuling förräns nu i dagarna så vi testa men han var inte villig att försöka ens - vi provar igen en solig dag ![]()
Kalle Kunskap: Har nu skaffat hem Kalle Kunskap och Colin ÄLSKAR att spela det spelet - funderar på när det är dags att börja med förskolan för Lekstugan är lite väl lätt för han men han får väl spela den i några dagar till.
Nk80: Hoppet upp till förskolan är rätt stort, då är det en väldans massa räknande och bokstäver, typ "välj nåt som börjar på M" osv...
Mina barn spelar just nu knappast Kalle Kunskap alls. Dom är helt sålda på Pettson i trädgården och Pettson i mucklornas värld.
Kalaset idag gick jättebra, jagfick förstasäsongen av Hipphipp på dvd och så fick jagtvå glas från MINE. Tycker dom är så himla fina så nu måste jag försöka införskaffa lite fler helt enkelt
emejo: Gå och lägg dig då! ÄR ju faktiskt jätteskönt att få sova emellanåt! Jag är inte alls sugen på vardag imorgon men jag antar att jag inte har nåt val...
Tinna, det är bara att komma med flerr barn spels tips!
Mottages mer än gärna!!
Kan tipsa om ANki och Pytte spel.