Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.
Välkomna alla Aprilmammor 2005!
Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.
Välkomna alla Aprilmammor 2005!
helene--> Men bröllopsfotografen då
Åh vad jag är less på att vi bara bråkar här hemma! Valter är så arg så arg över allt från att han får fel glas till frukosten till att man står på fel plats.
*suck* Sjuk är han inte iallfall
Funderar på om det kan funka att bryta lite genom att åka till ett lekland. Själv har jag ingen som helst lust, ska ut och jobba inatt och vill bara vara hemma.
Dags att klä' på sig. *kram*
Grattis på födelsedagen Tinna!
Hannas svullnad ser än värre ut idag. Ska till vc kl 13. sambon får ta henne så behöver vi inte stressa röven av oss för att få bägge barnen färdiga. Lite synd att jag som ringt och fixat med allt, inte får hänga med på slutbiten, men okej, det blir bättre så här.
nu ropas det från liten arg herre...
helene: Nä, det är idag jag ska iväg tydligen...
Tinna: Grattis på födelsedagen! Vi får väl en rapport imorgon när du kvicknat till
?
Jojja; Bra anledning att ta en tripp till Italien
?
helene; Lät ju inte såå dyrt, med tanke på vad allt kostar bara man andas ordet "brud" eller "bröllop". Mysigt att åka bort.
Dink: Stackars Hanna! Datorn hände sig två gånger när jag försökte kolla på bilderna, så jag kom ej åt dem, men det lät ju inte så kul. Gräm dig inte för att du upptäckte det först igår kväll, säger som Jas - så intensiva som dagarna är är det inte konstigt att man missar ett och annat. Hoppas att ni får hjälp på VC (förstår att du skulle velat följa med.) *kram*
mom: Skönt att barnen är piggare.
Vet inte om det var en tillfällighet, eller om det var Tass-metodens förtjänst, men Melanie vaknade bara TVÅ gånger inatt mellan 23-05:30 - nytt rekord
. Bella vaknade också bara en gång, så tre pauser i nattsömnen blev det - känner mig nästan pigg idag
.
Bella ska lånas bort till svärföräldrarna över natten, hon har redan packat väskan
. De tyckte att de fått träffa barnen för lite på sistone, och jag var desperat för sömn tidigare i veckan, så då lovade jag bort henne
. De följer med henne på Little Gym imorgon, och kommer sen hit för att träffa Melanie (och oss
). Sen ska vi på kalas på eftermiddagen, och så på dop på söndag. Inser precis att det kanske är läge att kolla att vi har lite finkläder rena och strukna... *tassar iväg*
Glömde ju alldeles -
MALIN! Var är du? Blev det någon bebis inatt?!?
:-O ja var är malin????
STORT GRATTIS TINNA, På födelsedagen!!!