• zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Här inne diskutterar vi inte dom olika rabatterna som finns.
    Utan detta görs i så fall i tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html

Skriv:

vilken affärhur många gånger man kan använda denbutik eller internethur mycket rabatten är påövrigtAlltså ingen diskution här, endast länakr och tips på rabatter.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 09:17
    Vet inte hur många gånger man kan upttadera.. men jag börjar nu..

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx...

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335....://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Clu b/0803_club_SE_kupong2.pdf

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

Lindex
    20% på valfri bh
    Internetkod: L28120
    Gäller tom 17/2

Lindex Shop Online
    Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
    Internetkod: E30150

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 17:19
    rabattkod.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 19:13
    Nya tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

nya bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
  • Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
  • Fru HH

Oki tack för svar! Jag tycker inte jag fått nåt från Lindex på bra länge nämligen. Men jag kanske handlat för lite Skrattande Fick ifrån Kapp Ahl idag iaf, alltid nåt...

När kommer tvåan???
  • svea84

jag är med i lindex club men får aldrig några rabatt kuponger eller häften hemskickade!! :(

• marvor

Såg denna ttråd av en tillfällighet, bra tråd.
    Fru HH: Jag fick ringa till Lindex kundtjänst förra månaden (mars) för att jag inte hade fått någon rabattkupong. Den hade kommit bort på posten. Fick en ny hemskickad direkt, inte några som helst problem. Kan vara värt att kolla upp.

• texel

Jag fick fakturan från lindex idag men ingen kupong. Snacka om att jag blev förbannad. Så jag ringde till kundtjänst så dom skulle skicka en med posten. Varför ska dom missa när det det är 25 % på ett helt köp. Det var likadant i november men då fick jag inte fakturan heller. Men då hann jag inte få kupongen innan giltighetstiden gick ut. Sen skulle dom skicka en kopia på fakturan och den dök upp i slutet av januari. Var hade den hållit hus kan man ju fråga sig?

Hur länge varade kupongen?

• texel
    Svar på #1137
    Du ska alltid dra ditt kort när du handlar så du aktiverar det. Men det gör du kanske redan. Ring till kundtjänst annars och fråga varför du inte får några erbjudande.
  • Kayn

Jag fick adresserat utskick från KappAhl idag med fyra kuponger (två barn, en dam, en herr) men ännu inget från Lindex på varken mail eller postlåda.

Mamma till Wilhelm 070114
  • annaknin

Jag fick också från Lindex och Kappahl idag!

En fråga till er lite mer modiga shoppare: Igår köpte jag en klänning till fullt ordinarie pris på Lindex. Idag fick jag kupongen, vill ju självklart utnyttja den! Kan jag gå till kassan och så att säga lämna tillbaka klänningen och på samma gång köpa den igen med kupongen? Lapparna sitter kvar...

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • annaknin

Nej förlåt den frågan skulle ju till snacktråden! :-O

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • marvor

Knin: Precis så gjorde jag förra månaden, inte några som helst problem (tog lite tid i kassan bara).
    En fråga: vad är snacktråden?

• JoiPoi

Igår beställde jag från Hm... 25%på valfri vara, ett par jeans fick då 99kr rabatt Sedan tog jag även ena kompesationskoden, för det funkade bara med en o inte båda! Så då blev det 150kr rabatt totalt..Superbra!

Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!