• zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Här inne diskutterar vi inte dom olika rabatterna som finns.
    Utan detta görs i så fall i tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html

Skriv:

vilken affärhur många gånger man kan använda denbutik eller internethur mycket rabatten är påövrigtAlltså ingen diskution här, endast länakr och tips på rabatter.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 09:17
    Vet inte hur många gånger man kan upttadera.. men jag börjar nu..

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx...

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335....://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Clu b/0803_club_SE_kupong2.pdf

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

Lindex
    20% på valfri bh
    Internetkod: L28120
    Gäller tom 17/2

Lindex Shop Online
    Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
    Internetkod: E30150

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 17:19
    rabattkod.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 19:13
    Nya tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

nya bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
  • Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
  • seSSa

fick precis hem min lindexrabatt och kappahl rabatter

♂ L E Ó N ♂
  • Kayn

Handlade med min papperskupong i butik men när hon hade reggat den så fick jag tillbaka den.....kan det vara så att jag kan använda den igen kanske. Att dom lämnar tillbaka den så att vi ska shoppa mer, kanske inte tyckte att morgonrocken och två par byxor var tillräckligt...kanske är känd nu

Mamma till Wilhelm 070114
  • solstrålen80

hon hade nog annat i huvudet
    vilken tur för dig..

Kayn skrev 2008-04-18 21:22:01 följande:
    Handlade med min papperskupong i butik men när hon hade reggat den så fick jag tillbaka den.....kan det vara så att jag kan använda den igen kanske. Att dom lämnar tillbaka den så att vi ska shoppa mer, kanske inte tyckte att morgonrocken och två par byxor var tillräckligt...kanske är känd nu
  • Kayn
    solstrålen80 skrev 2008-04-18 21:23:29 följande:
    hon hade nog annat i huvudet vilken tur för dig..
    Ibland så Men jag har för mig att jag fått det en annan gång tidigare, samma Lindex men annan tjej i kassan.....men missförstå mig rät, jag klagar inte utan är bara positivt överraskad
    Mamma till Wilhelm 070114
  • solstrålen80

dom e kanse ny kära hela bunten på din lindex

hehe

grattis

Kayn skrev 2008-04-18 21:28:02 följande:
    Ibland så Men jag har för mig att jag fått det en annan gång tidigare, samma Lindex men annan tjej i kassan.....men missförstå mig rät, jag klagar inte utan är bara positivt överraskad
  • Maria84

Här har det fortfarande inte kommit några rabattkuponger från Lindex Jag som hade hoppats på att få dem då jag ska in och shoppa loss imorron. Får fråga i butiken vad det kan bero på annars, varför jag inte fått några.

Mamma till Liam 030605 och Lucas 080127
  • Trolla75
    Maria84 skrev 2008-04-18 23:04:05 följande:
    Här har det fortfarande inte kommit några rabattkuponger från Lindex Jag som hade hoppats på att få dem då jag ska in och shoppa loss imorron. Får fråga i butiken vad det kan bero på annars, varför jag inte fått några.
    Fick 25% på ett helt köp tillsammans med Lindex räkningen nu i veckan...
    ♫(¯`°?.¸ ღ ♥ Lycklig mamma till världens bästa tjejer Wilma & Vanna ♥ღ ¸.?°´¯)♫
  • rebmetpes

ååå, min svärmor tror att hennes kupong är personlig, eftersom det är en kod med på den (internetkoden) så jag fick inte hennes kupong *suck*

• Snorky
    rebmetpes skrev 2008-04-20 00:37:51 följande:
    ååå, min svärmor tror att hennes kupong är personlig, eftersom det är en kod med på den (internetkoden) så jag fick inte hennes kupong *suck*
    haha... säg åt henne att det är samma kod på alla! de finns på internet!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • AlexandraLuleå

konstigt att jag aldrig får några rabattcheckar hemskickade, är medlem i både lindex och h&m

Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!