• zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Här inne diskutterar vi inte dom olika rabatterna som finns.
    Utan detta görs i så fall i tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html

Skriv:

vilken affärhur många gånger man kan använda denbutik eller internethur mycket rabatten är påövrigtAlltså ingen diskution här, endast länakr och tips på rabatter.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 09:17
    Vet inte hur många gånger man kan upttadera.. men jag börjar nu..

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx...

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335....://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Clu b/0803_club_SE_kupong2.pdf

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

Lindex
    20% på valfri bh
    Internetkod: L28120
    Gäller tom 17/2

Lindex Shop Online
    Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
    Internetkod: E30150

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 17:19
    rabattkod.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 19:13
    Nya tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

nya bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
  • Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
  • Ch99

jag gick in på rabattkod.se men kommer bara till en sida och om ja sen klickar på det jag är intresserad av så kommer bara samma sida upp igen. Vad gör jag för fel?

• Mimou

På Lindex hemsida står bland vanliga frågor & svar:

"Varför får jag inte längre några erbjudanden ifrån Lindex Club?"

Vi skickar med jämna mellanrum ut erbjudanden och kuponger till våra aktiva Lindex Club-medlemmar. För att du som Lindex Club-medlem skall vara säker på att få ta del av dessa erbjudanden skall du alltid använda ditt Lindex Club-kort när du handlar på Lindex. Om du inte har använt ditt kort på länge är detta sannolikt skälet till att du inte längre får några erbjudanden. Nu kan du få ditt köp registrerat utan att betala med kortet, det gäller även Lindex Club-kort med kredit.

• TuSSen09

Jag har en

25% på hela Köpet innan den 27:e april om nån vill ha
    TÄNKER INTE ANVÄNDA den själv nämligen

• sunnanå

Ingen som fått via mailen denna månad.
    Hade hoppats att det skulle komma förstås.
    blir ju massa shoppande till alla 3 barnen,ofta ofta.

• AlexandraLuleå

jippi, nu har jag hämtat ut kläder på posten, lite från h&m, några sommarlinnen,t-shirtar,shorts till barnen, 2 skjortor till mig själv, och ett paket med kläder från Rabdido, som barnen skall ha på sin syskonfotografering

• leson76
    lojjan1 skrev 2008-04-22 16:17:45 följande:
    din sko har rabatt just nu...www.dinsko.se
    Är det bara deras egna märke de säljer där?
  • zasata

åå vad  blev det från r abdido.. älsakr sommarkläderna :)

AlexandraLuleå skrev 2008-04-22 12:09:41 följande:
    jippi, nu har jag hämtat ut kläder på posten, lite från h&m, några sommarlinnen,t-shirtar,shorts till barnen, 2 skjortor till mig själv, och ett paket med kläder från Rabdido, som barnen skall ha på sin syskonfotografering
  • kikkan79

nu har jag fått totalt 10 stycken med 25-30% på kappahl.

O jag som inte behöver nån. Hade hellre tagit fler från lindex :)

• Milda79
    kikkan79 skrev 2008-04-22 17:50:42 följande:
    nu har jag fått totalt 10 stycken med 25-30% på kappahl.O jag som inte behöver nån. Hade hellre tagit fler från lindex :)
    Hur har du fått så många?
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!